دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشجویان برای دریافت وام شهریه دانشگاه آزاد اسلامی چه اقداماتی باید انجام دهند؟

دانشجویانی که در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته می‌شوند می‌توانند وام شهریه دریافت کنند.
کد خبر : 415795

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویانی که وارد دانشگاه آزاد اسلامی می‌شوند می‌توانند از تسهیلات این دانشگاه برای پرداخت شهریه استفاده کنند. برای برخورداری از این تسهیلات دانشجویان باید وارد سامانه ساجد شوند و ثبت‌نام کنند.


دانشجویان بعد از کامل کردن اطلاعات خود در سامانه و تأیید آن‌ها، وارد سامانه احراز هویت می‌شوند. براساس اعلام دانشگاه آزاد اسلامی در صورت بروز مشکل دانشجویان می‌توانند با شماره پشتیبانی 47916814 و 47916816 تماس بگیرند.


بعد از احراز هویت دانشجویان وارد سامانه ساجد می‌شوند و از آن طریق می‌توانند بر روی گزینه درخواست وام دانشجویی کلیک کنند. بعد از آن پنجره‌ای باز می‌شود که اطلاعات دانشجو را نشان می‌دهد؛ درصورتی‌که اطلاعات نمایش داده‌شده با اطلاعات دانشجو مطابقت نداشته باشد باید دکمه جستجو در اطلاعات آزمون با کد ملی را فشرد و از آن‌جا اطلاعات دقیق را پیدا کرد.


در ادامه دانشجویان می‌توانند از انواع تسهیلات آگاهی یابند و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند و در نهایت بر گزینه درخواست وام کلیک کنند.


دانشجویان بعد از اتمام ثبت‌نام می‌توانند به سامانه ساجد وارد شوند و از طریق لیست وام دانشجویی نتیجه درخواست وام خود را مشاهده کنند.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
۰
خبرنگاران محترم! منتظر گزارش مفصل شما از رفع تبعیض ها در زمینه قانون سربازی هستیم.دیوان عدالت اداری یکی از بخشنامه های سازمان‌ وظیفه عمومی رو به دلیل اینکه برخلاف حق و عدالت بود،باطل کرده...این موضوع برای من یکی که خیلی مهم بود و واقعاً خوشحال شدم.همچنین میتونه تاثیر زیادی بر افزایش دانشجوی ورودی دانشگاه آزاد داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
۰
در این سرای بی کسی، کسی به در نمی زند
به خدا خسته شدم،چرا هیچ اتفاق مثبتی نمیافته؟ چرا کسی صدای ما رو نمی شنود؟ چرا کسی اعتراض ما را نمی بیند؟
با این وضع سرمایه های اجتماعی به سرعت در حال نابود شدن است.##رای شماره 2071 هیئت عمومی دیوان عدالت اداری باید اجرا شود.##
قالیشویی ادیب