دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1394 - 12:38
کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با آنا:

رهبر انقلاب از جایگاه رهبری جهان اسلام سخن می‌گویند/ بسیاری از مسلمانان، سخنان ایشان را تکلیف شرعی خود می‌دانند

دبیرکل حزب سبز گفت: اگر دولت عربستان بخواهد پیکرهای پاک هموطنان ما را گروگان بگیرد، حتما برخورد سختی با آنها خواهد شد، برای ما خیلی ساده است که ظرف 24 ساعت تمام حاشیه جنوبی خلیج فارس را به تصرف درآوریم.
کد خبر : 41577

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مواضع اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری نوشهر، اظهار کرد: همواره مواضع رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مدت اخیر که عربستان جنایات مختلفی در منطقه مرتکب شده است، همواره ایشان هشدارهایی به عربستان داده‌اند که قابل تأمل است.


وی افزود: عربستان در ایام حج و در ماه حرام، کودکان و زنان یمن را می‌کشد و به این کشتن هم افتخار می‌کند. این اقدامات عربستان را به هیچ عنوان نمی‌توان نادیده گرفت.


دبیرکل حزب سبز تصریح کرد: اگر دولت عربستان بخواهد پیکرهای پاک هموطنان ما را گروگان بگیرد حتما برخورد سختی با آنها خواهد شد. برای ما خیلی ساده است که ظرف 24 ساعت تمام حاشیه جنوبی خلیج فارس که شیعه‌نشین است را به تصرف درآوریم.


کنعانی‌مقدم ادامه داد: عربستان فکر می‌کند یمن و عراق نقطه نفوذش است، ما تاکنون از باب اخوت صبر کردیم که اگر این نباشد، رفتارمان حتما تغییر خواهد کرد.


وی تأکید کرد: مواضع روز گذشته رهبری خانواده‌های زائران خانه خدا را خوشحال کرد و همچنین سبب شد عربستان ناچار شود سیاست‌ها و مواضع نادرست خود را کنار بگذارد. عربستان اکنون درگیر جنگ قدرت در کشور خود است و این اوضاع در طولانی‌مدت آسیب‌های جدی را به این کشور وارد خواهد کرد.


دبیرکل حزب سبز خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از جایگاه رهبری جهان اسلام و شیعیان سخن می‌گویند و بسیاری از مسلمانان، سخنان ایشان را تکلیف شرعی خود می‌دانند و مواضع روز گذشته ایشان موج مخالفت در کشورهای اسلامی را علیه آل‌سعود ایجاد خواهد کرد و اینها می‌تواند با راهبردهای توسعه‌طلبانه عربستان در منطقه مقابله کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته