دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیئت امنای دانشگاه سوره:

جامعه‌ای که پرسش نداشته باشد به دنبال پاسخ نمی‌رود

عضو هیئت امنای دانشگاه سوره گفت: جامعه‌ای که پرسش نداشته باشد به دنبال پاسخ نمی‌رود و در چنین شرایطی دانشگاه نیز فاقد جریان فکری و اندیشه خواهد شد.
کد خبر : 415752
javaddi.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای ظهر امروز در جلسه آیین معارفه محمدحسین ساعی رئیس جدید دانشگاه سوره و تکریم محمد روشن رئیس سابق این دانشگاه که در ساختمان سازمان تبلیغات برگزار شد، اظهار کرد: هنر یکی از کارآمدترین و آسیب پذیرترین پدیده‌های همه جوامع است.


وی با بیان اینکه دانشگاه سوره با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود، افزود: هئیت امنای این دانشگاه یکی از معتبرترین هیئت امناهای دانشگاه‌ها است که با سختی‌های زیادی مواجه بوده است. 


عضو هیئت امنای دانشگاه سوره اذعان کرد: هیچ‌گونه درگیری بین هئیت امنا این دانشگاه با ریاست موضوعیت نداشته و در راستای موفقیت بیشتر کارها تلاش کرده‌ایم.


اژه‌ای گفت: فضای دانشگاه‌های هنر با دانشگاه‌های فنی  و مهندسی و.... متفاوت است. دانشگاه سوره افت و خیزهای زیادی داشته است. امیدوارم نیروهایی تربیت کنیم که مردابی و رسوبی نباشند. 


وی ادامه داد: جامعه‌ای که پرسش نداشته باشد به دنبال پاسخ نمی‌رود و در چنین شرایطی دانشگاه نیز فاقد جریان فکری و اندیشه خواهد شد. سعی ما این است که پرسش در دانشگاه وجود داشته باشد.


عضو هیئت امنای دانشگاه سوره  عنوان کرد: امیدوارم دانشگاه سوره بتواند در زمان مدیریت جدید به اهدافی که از سوی رهبر انقلاب اسلامی مشخص شده، برسد. مدیریت جدید دانشگاه سوره به یاری پرورگار و همت بالا اطمینان دارم می‌تواند به اهداف والا این دانشگاه دست پیدا کند و با تیزهوشی این امانت را حفظ کنند و مایه سرافرازی و افتخار باشد. 


اژه ای با بیان اینکه دانشگاه سوره زیاد تبلیعات نمی‌کند، بیان کرد: ما شاهد موفقیت های این دانشگاه هستیم. اگر حسینی هستیم باید کار عاشورایی کنیم و گرنه یزیدی هستیم!


انتهای پیام/4107/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه سوره
ارسال نظر
هلدینگ شایسته