دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1398 - 21:25

شکست والیبالیست‌های ایران برابر استرالیا

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب دیدارهای والیبال قهرمانی آسیا برابر استرالیا تن به شکست داد.
کد خبر : 415688
BM7X8599-1000x669.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصاف تیم‌های ایران و استرالیا در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا، با برتری سه بر یک تیم استرالیا به پایان رسید.


دست اول این دیدار پایاپای آغاز شد ولی شاگردان ایگور کولاکوویچ موفق شدند 8 بر 5 از حریف خود پیش بیافتند تا به‌عنوان برنده راهی وقت‌های استراحت فنی اول شوند. این روند ادامه داشت و ایران در وقت استراحت فنی دوم با حساب 16 به 13 از حریفش پیش افتاد.


از نکات قابل توجه این دست، حضور علی‌اصغر مجرد در ترکیب اولیه ایران بود. دریافت‌های خوب حضرت‌پور و ضربات تمام کننده عبادی‌پور و مجرد در این دست از عوامل اصلی پیش افتادن ایران از حریفش بود.


در نهایت تیم ایران دست اول را با حساب 25 به 22 از حریفش برد.


با آغاز دست دوم دوباره بازی شانه به شانه دو تیم ایران و استرالیا به جریان افتاد. در ادامه تیم استرالیا موفق شد از ایران پیش بیافتد. در اواسط این دست استرالیا 16 به 13 از ایران پیش افتاد تا به‌عنوان برنده وقت‌های استراحت فنی دوم زمین بازی را ترک کند. بعد از وقت‌های استراحت فنی دوم، سعید معروف به جای محمد موسوی وارد زمین شد و تیم ایران موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و دو تیم در امتیاز 20 هم باهم برابر بودند.


از نکات جالب توجه این دست نمایش خوب گراهام بازیکن تیم استرالیا بود که در امتیازگیری تیم استرالیا نقش به‌سزایی داشت.


در نهایت دست دوم این بازی با حساب 25 به 23 به سود استرالیا به پایان رسید.


در دست سوم این بازی، بازهم مصافی پایاپای از سوی دو تیم ارائه شد ولی اشتباهات بازیکنان تیم ایران باعث شد تا استرالیا 25 به 21 این دست را هم به سود خود کند.


تلاش شاگردان کولاکوویچ در دست چهارم هم جوابگو نبود و استرالیا با انرژی مضاعف و درخشش بازیکنانش موفق شد دست چهارم را هم با حساب 25 به 21 به سود خود کند.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته