دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 20:37

پیروزی بدون درد سر والیبالیست‌های ایران برابر قطر

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر قطر به برتری رسید.
کد خبر : 415501
10550886_136.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصاف تیم‌های ایران و قطر در چارچوب روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا با برتری سه بر صفر ایران به پایان رسید.


در ابتدای دست اول، بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و شاگردان کولاکوویچ موفق شدند با حساب 8 بر 5 از قطر پیش بیافتند و بازی به وقت استراحت فنی اول برود. در ادامه ایران فاصله‌اش را با قطر بیشتر کرد و 16 به 10 از حریفش پیش افتاد. سرویس‌های خوب معروف با چاشنی دفاع خوب امیر غفور در این دست باعث شد تا ایران با حساب 25 به 18 از سد قطر در این دست بگذرد.


اما در دست دوم تیم ایران خیلی زود از حریفش پیش افتاد و با حساب 8 بر 2 بازی به وقت استراحت فنی اول رفت. دفاع روی توپ میلاد عبادی‌پور از نکات قابل توجه بازی ایران در این دست بود. در ادامه این دست، هماهنگی غفور و معروف با درخشش میلاد عبادی‌پور باعث شد تا ایران 16 به 9 و به‌عنوان برنده برای استراحت فنی دوم زمین را ترک کند.


از دیگر نکات قابل توجه دست دوم، بازی خوب علی‌اصغر مجرد بود که در امتیاز گیری تیم ایران به‌خوبی نقش داشت. در نهایت این دست 25 به 15 به سود ایران به پایان رسید.


در دست سوم این بازی، قطر تلاش کرد تا بازی را در اختیار بگیرد ولی ایران با حساب 8 بر 6 از این تیم پیش افتاد. در ادامه قطر 11 بر 9 از ایران پیش افتاد ولی درخشش بازیکنان ایران این اختلاف را زود از بین برد و در ادامه جواد کریمی و یلی به بازی آمدند و این درحالی بود که ایران 19 به 15 از حریفش پیش بود. در نهایت شاگردان کولاکوویچ این دست را هم با حساب 25 به 17 به سود خود پایان ببرد و در مجموع سه بر صفر پیروز این میدان شود.


تیم ایران در سومین گام خود باید به مصاف استرالیا برود.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته