دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 15:23
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

مشارکت ۱۰۰ میلیون تومانی خیران زنجانی در طرح احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح احسان حسینی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمک در قالب نذورات و توزیع غذای گرم جمع‌آوری‌شده است.
کد خبر : 415420

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دومین جلسه ستاد احسان حسینی با یادآوری اینکه طرح احسان حسینی برای جمع‌آوری نذورات مردمی به‌منظور کمک به مددجویان و نیازمندان این استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مردم نیکوکار، عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی می‌توانند در قالب اجرای طرح احسان حسینی نذورات خود را به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اهدا کنند.


صفری با بیان اینکه کمیته امداد استان زنجان در تلاش است با اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ دینی و احسان حسینی در کمک به نیازمندان اقدامات خوبی انجام دهد، افزود: اکنون ۴۱ مرکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان مورد حمایت و نیازمندان استان هستند.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با توجه به ماندگاری قیام امام حسین (ع) گفت: انگیزه امام حسین در این قیام الهی بود و محور قیام حق، هدف قیام حق و مقدس و طرف مقابل باطل بود به همین خاطر مکتب سیدالشهدا ماندگار و در این مکتب بن‌بستی وجود ندارد و ماه محرم فضای معنوی بسیار مناسبی برای یاری‌رساندن به محرومان جامعه است.


صفری استان زنجان را بهشت خیران عنوان کرد و افزود: باید از این ظرفیت عظیم به‌ویژه از ظرفیت دسته‌های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی استان در کمک به نیازمندان بیشترین استفاده را ببریم.


وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح احسان حسینی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های مردمی، نذورات و غذای گرم جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان تا پایان ماه صفر آماده دریافت و توزیع انفاق و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) است و نیکوکاران علاوه بر این می‌توانند از طریق سامانه پرداخت تلفن همراه با کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۲۴ مربع کمک‌های خود را اهدا کنند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: غذای گرم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته