دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 11:15

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام

دور جدید تمرینات تیم ملی آب‌های آرام بزرگسالان و جوانان از فردا در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.
کد خبر : 415354

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون قایقرانی، هشتمین مرحله اردوی تیم ملی آب‌های آرام بزرگسالان در بخش کایاک و کانو از فردا 24 شهریور تا 26 مهر سال جاری در دریاچه آزادی برگزار می‌شود. این اردو به منظور حضور موفق قایقرانان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک قاره‌ای که اوایل سال آینده در تایلند برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.


حسین ملکی مربی و مرتضی قاطع سرپرست این اردو هستند.


پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان، امین بوداغی از مازندران و علیرضا جهان‌نما و علی مولایی از تهران در بخش کایاک و عادل مجللی از گلستان و علی اجاقی از کرمانشاه در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت‌شده به اردو هستند.


ملی پوشان زیر23 سال و جوانان کایاک به آب می‌زنند.


مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی کایاک آب‌های آرام آقایان با حضور 11 ورزشکار در دو بخش زیر23 سال و جوانان از فردا 24 شهریور به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود. این مرحله از اردو تا 26 مهر ادامه خواهد داشت.


انوش عباسی مربی و مرتضی قاطع سرپرست اردو است.


امیر آقامیرزایی از گیلان، فربود کیانی و امیررضا مطلبی از تهران، مهرشاد شریفی از مازندران در بخش زیر 23 سال و مهرشاد تنهایی و مازیار یگانه از گیلان، علی طاهری و امیررضا آهنگریان از مازندران، پارسا امیدوار و کیان محمودزاده از تهران و معین پوروثوق از اردبیل در بخش جوانان نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته