دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 10:36
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی چراغ راه است/ اهمیت جوانان و توجه به اقتصاد پویا راهبرد مقام معظم رهبری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت: بیانیه گام دوم مسیر حرکت را نشان داده و راه را روشن می‌کند و ما باید با توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و اقتدار علمی به سرعت تولید علم بیفزاییم.
کد خبر : 415344
IMG_6427.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، مسابقه محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط دبیرخانه پیگیری منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مستقر در این دانشگاه در ایام دهه ولایت با استقبال حدود 400 نفر از شهروندان سیرجانی در جشنواره فرهنگی گل گهر در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.


براین‌اساس؛ 14 نفرموفق به کسب حد نصاب امتیاز و رتبه برتر شدند.


در مراسم نماز جمعه این هفته سیرجان با حضور امام جمعه شهرستان، علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و علی یعقوبی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از برگزیدگان این مسابقه با اهدای لوح سپاس و جائزه نقدی تجلیل به عمل آمد.


منظری توکلی در حاشیه این مراسم در نماز جمعه سیرجان گفت: رهبر معظم انقلاب بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب را تنظیم و ابلاغ فرمودند و این بیانیه نگاهی دقیق، عالمانه و هوشمندانه به مسیری که انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته پیموده، اشاره می‌کند.


وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه مدیریت راهبردی در 40 سال دوم انقلاب اسلامی و چراغ راه است، یادآور شد: بیانیه گام دوم مسیر حرکت را نشان داده و راه را روشن می‌کند و ما باید با توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و اقتدار علمی به سرعت تولید علم بیفزاییم.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در ادامه توجه ویژه و ارزشمند مقام معظم رهبری به جوانان، دانش، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان را در بیانیه اخیر ایشان در گام دوم انقلاب یادآور شد و بیان کرد: عنایت ایشان به جوانان، دانش، فناوری و حرکت شرکت‌های دانش‌بنیان در بیانیه گام دوم انقلاب حائز اهمیت است.


منظری توکلی تشریح کرد: این امر نشان‌دهنده اهمیت بالای این موضوعات است و مقام معظم رهبری به درستی و با دیدی روشن بر لزوم اهمیت به جوانان و نوآوری برای به راه انداختن یک اقتصاد پویا تأکید دارند.


علی یعقوبی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نیز در سخنانی به فعالیت چشمگیر دبیرخانه پیگیری منویات مقام معظم رهبری مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان اشاره و تشریح کرد: فعالیت‌های پیرامون تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تصریح شده، از مهم‌ترین اهداف فرهنگی این واحد دانشگاهی در چند ماهه گذشته بوده است.


وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی و ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان هستند، گفت: از آنجا که مخاطب اصلی و ویژه این بیانیه جوانان هستند، این یک تکلیف برای دانشگاه‌های ماست؛ چراکه فضای اصلی حضور این عزیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی است.


رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی سیرجان تصریح کرد: در این بیانیه رهبر معظم انقلاب مطالباتی برای 40 سال آینده نظام، مدیران و به ویژه جوانان مطرح فرموده‌اند که هیچ مجموعه‌ای مانند دانشگاه ها این تراکم و تمرکز جریان جوان را ندارد و  تنها مرکزی که باید توصیه‌ها و مطالبات رهبری در بیانیه گام دوم را بپردازد و تبدیل به یک جریان برای تحقق آنها کند، دانشگاه است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته