دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1398 - 01:00
زمانی در گفتگو با آنا:

ادعای فعالیت استادان دانشگاه پیام نور در موسسات آموزشی غیرقانونی صحت ندارد

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: ادعای فعالیت استادان دانشگاه پیام نور در موسسات آموزشی غیرقانونی صحت ندارد.
کد خبر : 415204

محمدرضا زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره فعالیت‌ها و فعالیت‌های موسسات غیر مجاز با نام دانشگاه پیام نور اظهار کرد: این موسسات غالباً با نام فراگیر فعالیت می‌کنند و به اسم دانشگاه پیام نور هستند در صورتیکه مجوز ندارند.


وی افزود: به داوطلبان آزمون فراگیر توصیه می‌کنیم قبل از ورود به این موسسات به واحدهای دانشگاهی در استان‌ها و شهرستان‌ها مراجعه کنند و اطلاعات لازم را به دست آورند.


رئیس دانشگاه پیام نور بیان کرد: موسسه‌ای در خارج از فضای دانشگاه نداریم، اکنون معاونت حقوقی دانشگاه در حال رسیدگی به پرونده این موسسات است.


زمانی در پاسخ به سوال دیگری درباره ادعای فعالیت استادان دانشگاه پیام نور در این موسسات گفت: این موسسات ادعا دارند که در دانشگاه پیام نور با استفاده از استادان و منابع دانشگاه تدریس می‌کنند ولی هیچ کدام از این موارد صحت ندارد.


وی افزود: گزارشی از فعالیت استادان دانشگاه پیام نور در این موسسات نداریم اگر استادان در ساعات اداری در این موسسات به فعالیت بپردازند باید از دانشگاه کسب اجازه کنند.


زمانی تاکید کرد: با استادانی که در این موسسات فعالیت می‌کنند مطابق آیین نامه اعضای هیئت علمی برخورد می‌شود.


این در حالی است که شابد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد موسسات عیرانتفاعی دانشگاه پیام نور را از مسیر خود  منحرف کرده است با این همه این مسئله‌ای است که خبرگزاری آنا مفصلا به آن خواهد پرداخت.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته