دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 03:00
قدرتی در گفتگو با آنا:

اعضای تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد تا پایان هفته معرفی می‌شوند

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اسامی اعضای تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد را تا پایان هفته اعلام خواهیم کرد.
کد خبر : 415179
565818_338.jpg

کامران قدرتی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۸ الی ۹ سال است که در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی شرکت نکرده است، گفت: این دانشگاه یکی از تیم دارانِ قدیمی کشتی است و دو مرتبه توانست قهرمانی مسابقات جام آسیا را از آن خود کند و در مسابقات جام آسیا که در کشور اردن برگزار شد، توانست ۷ مدال کسب کند.


 وی افزود: تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی امسال با پتانسیل و بضاعت دانشگاه در مسابقات حاضر می‌شود و امیدواریم این تیم همانند گذشته بدرخشد.


سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: شاکله تیم کشتی فرنگی باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی را قهرمانان مسابقات کشتی دانشگاه، چند دانشجوی واحد خوزستان این دانشگاه و چند ورزشکار دیگر تشکیل خواهد داد که تا پایان هفته  اسامی این افراد را اعلام خواهیم کرد.


قدرتی در خصوص تأثیر حضور دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای سابقه درخشانی در تیم داری کشتی آزاد و فرنگی است. حضور این دانشگاه در رقابت‌های لیگ برتر به سطح کیفی مسابقات تأثیر به سزایی می‌گذارد. امسال با توجه به بضاعت مالی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات شرکت خواهیم کرد و از این موضوع که این دانشگاه چرا مسابقات لیگ کشتی را روشن کرده است، خرسندیم.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته