دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1398 - 12:49
با حضور سردار سلامی در آق‌قلا صورت گرفت؛

بهره‌برداری متمرکز از 2 هزار و 860 واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل‌زده کشور

مراسم بهره‌برداری متمرکز از 2 هزار و 860 واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل‌زده کشور با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان برگزار شد.
کد خبر : 415147
1568270621_w7.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا، صبح امروز پنج‌شنبه 21 شهریور مراسم افتتاح و بهره‌برداری متمرکز از 2 هزار و 860 واحد مسکونی تعمیری و احداثی در مناطق سیل‌زده کشور با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان و شهرستان آق‌قلا برگزار شد.


این مراسم به همراه آیین تعمیر و بازسازی 38 مدرسه سیل‌زده توسط بسیج سازندگی سپاه نینوای گلستان در شهرستان آق‌قلا و با حضور استاندار گلستان برگزار شد.


این 2 هزار و 860 واحد مسکونی تعمیری و احداثی به تفکیک هزار 185 واحد مربوط به استان گلستان، ۵۵۸ واحد مربوط به استان لرستان، ‌۶۶۵ واحد مربوط به استان خوزستان و ۴۵۲ واحد مربوط به سایر استان‌هاست.


سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد که ما از مردم سيل‌زده اهل سنت گلستان صبر، متانت، سخاوت و مقاومت ديديم و به مردم قول دادیم که آنها را تنها نخواهیم گذاشت و در کنارشان تا پایان می‌مانیم و امروز آمده‌ایم بگوییم که ما در کنارتان هستیم.



در این مراسم آخوند میرزا علی امام جمعه اهل سنت آق‌قلا هم عنوان کرد که به عنوان شهروند آق‌قلا چیزی جز خدمت و احترام به مردم شریف آق‌قلا از سوی سپاه پاسداران ندیدم.


پس از این مراسم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هادی حق‌شناس استاندار گلستان در منزل و مدرسه احداث شده توسط سپاه نینوا در روستای تازه‌آباد آق‌قلا حاضر شدند.



سفر امروز فرمانده سپاه پاسداران به گلستان به منظور بازديد از روند بازسازی مناطق سيل‌زده و افتتاح واحدهای مسكونی احداثی و تعميراتی و بازديد از روند ساخت سد نرماب مينودشت به همت قرارگاه خاتم الانبيای سپاه صورت گرفت.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته