دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1398 - 11:31
فرمانده پایگاه دریابانی کیش خبر داد؛

کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های کیش

فرمانده پایگاه دریابانی کیش از کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور و توقیف ۵ شناور صید غیرمجاز در آب‌های اقتصادی کیش خبر داد.
کد خبر : 415122
2473571.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، علی اصغر جمالی در تشریح خبر کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های کیش اظهار کرد: مأموران پایگاه دریابانی این فرماندهی با انجام مأموریت طرح کنترل آب‌های انحصاری اقتصادی، یک فروند شناور با 32 هزار لیتر سوخت قاچاق را توقیف و 6 خدمه این شناور را برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.


وی افزود: در هفته گذشته 5 شناور صیادی غیرمجاز که با 11 هزار متر تور غیر مجاز، اقدام به صید 4 تن انواع ماهی کرده بودند را توقیف و 27 صیاد متخلف هم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.


فرمانده پایگاه دریابانی کیش تصریح کرد: مأموران پایگاه دریابانی کیش تاکنون 16 فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کردند که در این عملیات‌ها 180 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط و 54 نفرخدمه آنها نیز دستگیر شدند.


جمالی ادامه داد: از آغاز امسال تاکنون 47 فروند انواع شناورهای صیادی توقیف که 30 تن ماهی و 28 هزار متر انواع تور از 184 صیاد غیرمجاز كشف و ضبط شده است.


فرمانده پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه با توجه به این‌که این‌گونه اقدامات غیرقانونی سود نامشروع بسیاری برای متخلفان دارد، برخی افراد هنجارشکن در این حوزه ورود می‌کنند که البته پلیس نیز در برخورد با این افراد با قاطعیت تمام همواره در صحنه حاضر است و امیدواریم با مجازات‌هایی که توسط مقام قضائی برای این افراد تعیین و اعمال می‌شود در آینده شاهد افزایش بازدارندگی مجازات‌ها و عدم ورود متخلفان به این حوزه باشیم.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته