دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1398 - 15:15
جانشین فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد؛

مرزبانی امنیت زائران را تأمین خواهد کرد

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت:مرزبانی امنیت را در نقطه صفر مرزی قصر شیرین و مرزی خسروی تأمین خواهد کرد تا زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه امنیتی به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشرف شوند.
کد خبر : 415051
IMAGE11568177933939.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در حاشيه بازديد از مرز خسروی اظهار کرد: امروز به بركت خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبري (مدظله العالی)، مردم و رزمندگان مقتدر نيروهای مسلح، به بالاترين سطح امنيت در كشور رسيده‌ايم که بايد قدردان اين نعمت الهی باشيم.


وی افزود: مرزداران غرب کشور به ويژه در قصر شيرين، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به زائران در همايش عظيم اربعين حسينی (ع) را دارند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.


جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به آمادگی مرزبانان در فراهم کردن تسهیلات لازم در تردد زائران، تصریح کرد: مرزبانی به‌صورت شبانه‌روز امنيت را در نقطه صفر مرزی قصر شیرین و مرزی خسروی تأمین خواهد کرد تا زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه امنیتی به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشرف شوند.


گودرزی روحیه مرزبانان را وصف‌ناپذیر توصیف و اظهار کرد: روحيه و نشاط در بين مرزبانان غيور که سنگربانان نظامی و دفاعی کشور هستند محسوس است و آن‌ها با شور وصف‌ناپذيری مأموريت ذاتی خود را انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته