دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1398 - 11:12
مدیر مسئول انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ساری مطرح کرد؛

تشریح جزئیات انتشار کتاب دانشگاه کارآفرین (از تئوری تا عمل)

مدیر مسئول انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، جزئیات انتشار کتاب دانشگاه کارآفرین (از تئوری تا عمل) را تشریح کرد.
کد خبر : 414983
taherei1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، کتاب دانشگاه کارآفرین (از تئوری تا عمل) نوشته محمد صالحی و دکتر مریم تقوایی یزدی توسط انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری منتشر شد.


مدیر مسئول انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در این باره اظهار کرد: نویسندگان کتاب با مرتبه علمی دانشیار از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری هستند که تاکنون سابقه بیش از 30 عنوان کتاب تألیف و ترجمه داشته‌اند و در این کتاب به تحلیل نقش اساسی دانشگاه‌های کارآفرین و چگونگی ارتباط با صنعت پرداختند.


منوچهر طاهری عنوان کرد: در بخش‌هایی از این کتاب آمده است: «در اقتصاد مبتنی بر دانش، دانشگاه علاوه بر مأموریت آموزشی و پژوهشی، مشارکت فزاینده‌ای در فرایند تربیت نیروی کار متخصص، نوآوری و توسعه فناوری دارد و به‌عنوان نماد تولید و توزیع‌کننده دانش به صورت دانشگاه‌های کارآفرین نقش اساسی در نوآوری صنعت و اشتغال‌زایی دارند که لازمه آن عواملی همچون سیاست‌های مالکیت فکری با قوانین و ساختارهای مربوط، ایجاد الزامات ساختاری دانشگاه و تقویت مهارت، نگرش و انگیزش استادان و مدیران در دانشگاه است».


وی افزود: کتاب دانشگاه کارآفرین در 9 فصل و 376 صفحه تدوین شده و سیر تحول و دگردیسی دانشگاه‌ها، کارآفرینی در آموزش عالی، پارک علم و فناوری، مبانی نظری و تکنیک‌های تولید علم و توسعه پایدار از جمله مباحث مطرح شده در آن است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته