دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1398 - 16:06
سردار پاکپور در بازدید از شهرهای مرزی سیستان‌وبلوچستان:

دشمن نمی‌تواند اعتماد طوایف و سپاه را به یکدیگر خدشه‌دار کند

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن هر تلاشی را انجام دهد نمی‌تواند اعتماد سپاه به طوایف و اعتماد طوایف به سپاه را خدشه‌دار کند.
کد خبر : 414940

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه‌سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی، در راستای برقراری امنیت پایدار و امنیت دسته‌های عزاداری در شهرهای مختلف سیستان‌و‌بلوچستان و اندیشیدن تمهیدات لازم، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سه روز قبل وارد زاهدان شد.


وی در جمع فرماندهان دستورات لازم را برای هرچه بهتر برقرار شدن امنیت مراسم‌ تاسوعا و عاشورای حسینی ابلاغ کرد و همه نیروهای امنیتی را به حفظ هوشیاری و آمادگی کامل برای مواجهه با هرگونه عوامل مخل امنیت توصیه کرد.


فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز نیز به همراه سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان در جوار گلزار شهدای زاهدان در مراسم عاشورای حسینی حضور یافته و در حاشیه مراسم با سران طوایف و بزرگان شهر زاهدان دیدار کرد و گفت: وحدت و اتحاد مردم شیعه و سنی استان سیستان‌وبلوچستان و همچنین سران طوایف این منطقه همواره زبان‌زد خاص و عام بوده است.


پاکپور تأکید کرد: دشمن هر تلاشی را انجام دهد نمی‌تواند اعتماد سپاه به طوایف و اعتماد طوایف به سپاه را خدشه‌دار کند؛ زیرا در این راه شهدای زیادی ازجمله سردار شوشتری را تقدیم کرده‌ایم که جان خود را فدای وحدت و همبستگی مردم سیستان و بلوچستان کرده‌اند.


وی افزود: تا این مدافعان وطن هستند هیچ‌کس نمی‌تواند هیچ ضربه‌ای به کشور وارد کند؛ زیرا که ما از مرزها دفاع می‌کنیم تامردم شهرهایمان با آرامش زندگی کنند.


انتهای پیام/۴۰۷۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته