دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تشکیل اتاق فکر در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

نخستین جلسه اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با هدف تبدیل ایده به عمل و شناسایی راه حل‌های عملیاتی برای حل مسائل در دانشگاه تشکیل شد.
کد خبر : 41494

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، دکتر عباس شیخ الاسلامی رئیس واحد مشهد در این جلسه که با حضور معاونان و جمعی از مدیران و نمایندگان انجمن صنفی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه همراه بود، بر استفاده از خرد جمعی در تصمیمات دانشگاه تاکید کرد و گفت: نشست اعضای اتاق فکر بایستی بصورت هفتگی انجام شود تا خروجی های آن در اختیار هیات رئیسه دانشگاه قرار گرفته و در تصمیمات کلان دانشگاه استفاده شود.


در این نشست هر یک از معاونان و مدیران دانشگاه به بیان نکته نظر خود پرداختند و با مطرح کردن مسائل و مشکلات حوزه کاری خود، خواستار حل آنها از طریق اتاق فکر شدند.


شیخ الاسلامی در ادامه از اعضای اتاق فکر خواست تا با استفاده از نمودار فرآیند اجرایی دریافت ایده یا مشکل ، چند مورد از امور اجرایی را بررسی و پیگیری نمایند و نتیجه را در نشست بعدی ارائه کنند.


در این نشست، دکتر محمد شکاری معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان ریاست اتاق فکر و دکتر علی حق‌خواه یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان دبیر این اتاق معرفی شدند.


تبدیل ایده به عمل و شناسایی راه حل های عملیاتی برای حل مشکلات دانشگاه و پایش راه حل تا حصول نتیجه، مشارکت حداکثری سطوح میانی و به خصوص افراد توانمند مجموعه در امور سیاست گذاری و حل مشکلات دانشگاه و ترغیب کارگروهی افراد برای حل مشکلات دانشگاه در سطوح میانی و تلاش حداکثری در فرآیندهای حل مشکلات دانشگاه توسط مدیران در یک فرآیند مناسب و پیگیری تا حصول نتیجه از جمله اهداف این اتاق فکر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته