دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1398 - 14:03
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان خبر داد؛

تصادف و آتش‌سوزی یک دستگاه تانکر حمل سوخت و تریلر در لار

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از تصادف و آتش‌سوزی یک دستگاه تانکر حمل سوخت با تریلر که منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۴ نفر خبر داد.
کد خبر : 414833
IMG-20190909-WA0001.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان اورژانس کشور، مسعود حاجی رجبی گفت: بامداد امروز دوشنبه ١٨ شهریورماه ٩٨ در اثر برخورد تریلر و تانکر حمل سوخت یک نفر کشته و ۴ نفر راهی بیمارستان شدند.


وی افزود: به دنبال تماس همشهریان با مرکز اورژانس لارستان و گزارش تصادف و آتش سوزی تانکر حمل گازوئیل و تریلر حدفاصل شهر قدیم و جدید لار(روبه روی مصلی) سریعا سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. با ارزیابی های به عمل آمده متاسفانه راننده تانکر در دم کشته شده و دو نفر دیگر از سرنشینان تریلر مصدوم شدند.


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکدهٔ علوم پزشکی لارستان گفت: عملیات اطفای حریق با پشتیبانی اورژانس١١۵ دو ساعت به طول انجامید  که در این بین یک نفر از آتش‌نشانان دچار تنگی نفس شده و یک نفر دیگر از افراد حاضر در صحنه نیز دچار مصدومیت شد که هر دو به بیمارستان امام رضا (ع) لار منتقل شدند.


انتهای پیام/4046


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
-
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
۰
کی گفته راننده تانکر ردم جان داده
ناشناس
-
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
۰
راننده تانکردراثردیررسیدن ونداشتن امکانات وتجهیزات آتش خاموش کن آتش نشانی جان باخت
ناشناس
-
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
۰
مگه بنزین باآب خاموش میشه نه نه مامورای آتیش نشانی وایسادن ک آتیش تموم شه بعداز2ساعت شایدهم بیشتر جسد جزغاله شده روازروزمین جمع کردن
ناشناس
-
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
۰
راننده تریلرد ردم کشته نشد دراثردیررسیدن گروه آتش نشانی توآتیش گیرافتاد وفوت شد وگرنه اون خودشوازتوماشین بیرون انداخته بخاطرنبودن نیروهای امدادیتون توآتیش سوخت، وسوخت تا وقتی جزغاله شد??
ناشناس
-
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
۰
این حادثه ساعت 2/45دقیقه رخ داده ولی مامورای آتش نشانی ساعت3/20دقیقه رفتن اونم بدون امکانات خداازتون نگذره
هلدینگ شایسته