دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1394 - 15:53

ارائه برنامه راهبردی، حاصل جلسه دانشجویان دامپزشکی با سرپرست واحد گرمسار

نمایندگان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشکده دامپزشکی با سرپرست واحد گرمسار دیدار و مسائل و مشکلات این دانشکده بررسی و مقرر شد دانشجویان در ارائه برنامه راهبردی یک ساله مشارکت کنند.
کد خبر : 41481

به گزارش خبرنگار آنا، این جلسه که در محل سالن کنفرانس دفتر ریاست واحد گرمسار و بیش از 4 ساعت به طول انجامید نمایندگان دانشجویان دکترای حرفه ای دامپزشکی و نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی به بیان مسائل، مشکلات، پیشنهادها و برنامه‌های صنفی، آموزشی و رفاهی پرداختند.



دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این جلسه با بیان به اینکه توجه به مسائل آموزشی و رفاهی دانشجویان یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به شمار می رود گفت: این گونه جلسات از اهمیت بالای برخوردار است چرا که در این جلسات نه تنها با ایجاد ارتباط موثر، هم فکری، هم اندیشی و تبادل نظر به راه کارهای مناسب برای اعتلای دانشگاه می‌رسیم بلکه ایجاد محبت و مودت در بین دانشجویان و مسئولان بیشتر خواهد شد.



وی با توجه به اینکه عملکرد ما در دانشگاه آزاد اسلامی باید به گونه‌ای باشد که رضایت دانشجویان، اساتید و کارکنان را فراهم کند، افزود: با به کارگیری خلاقیت و نوآوری و بر اساس منویات مقام معظم رهبری، رهنمودهای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سیاست های کلان دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی که مدیریت وی همراه با خردورزی وتوأم با اخلاق و عدالت محوری است باید در راستای ارتقای مسائل آموزشی، فرهنگی ورفاهی و ارائه راهکارها و برنامه های منسجم اهتمام ورزید و با همت، تلاش، دقت و پشتکار مسائل و مشکلات را برطرف کرد.


در این جلسه حسین اکبری دانشجوی دکترای حرفه ای دامپزشکی و دبیر تشکل اسلامی سیاسی فاتح، زهرا صدوقی، دانشجوی دکترای حرفه ای دامپزشکی و نماینده انجمن علمی دامپزشکی و حامد سبحانی، دانشجوی دکترای حرفه ای دامپزشکی و نماینده تشکل اسلامی سیاسی فاتح و نمایندگان دانشجویان دامپزشکی به بیان مسائل، مشکلات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.



در ادامه سرپرست واحد گرمسار ضمن موافقت با درخواست برگزاری مراسم روز دامپزشک در مهرماه جاری، بر باشکوه تر برگزار شدن این مراسم و همکاری حوزه های مختلف دانشگاه و قدردانی از فارغ التحصیلان دکترای حرفه ای دامپزشکی واحد گرمسار، پذیرفته شده در آزمون دکترای تخصصی و دانشجویان ممتاز در این مراسم تاکید و خواستار مشارکت بیشتر دانشجویان در برنامه های فرهنگی، علمی و آموزشی شد.


مشارکت دانشجویان مقاطع دامپزشکی در ارائه یک برنامه راهبردی یک ساله به هیات رئیسه دانشگاه و تداوم و استمرار برگزاری این جلسات از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که بر اجرای آن تاکید شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته