دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1393 - 11:03
در سال ۱۳۹۳؛

دفتر نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس برگزیده طرح ضیافت اندیشه استادان شد

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به عنوان دانشگاه برگزیده استانی در طرح ضیافت اندیشه استادان در سال ۱۳۹۳ انتخاب شد.
کد خبر : 4147

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها این موفقیت را در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام دکتر حمید محمودیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس تبریک گفته و خاطر نشان کرده است: بالندگی و پیشرفت علمی و فرهنگی کشور امری است پر بها که تضمین کننده آینده درخشان این مرز و بوم است و بی‌شک این مهم در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، جز با همت بلند و تلاش خستگی‌ناپذیر انسان‌های شایسته و اندیشمند محقق نخواهد شد. حلقه‌های معرفتی استادان در قالب طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌ها مدیون تلاش‌های شما عزیزان است که نتایج و برکات آن ان‌شاءالله موجب توسعهٔ هر چه بیشتر علمی و فرهنگی کشور خواهد شد.


حجت الاسلام محمد محمدیان افزوده است: بدین وسیله انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را به عنوان دانشگاه برگزیده استانی در طرح ضیافت اندیشه استادان در سال ۱۳۹۳، تبریک عرض کرده و از مساعی و کوشش‌های بی‌دریغ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و همکاران دست اندرکاران آن دانشگاه قدردانی می‌کنم.


وی ابراز امیدواری کرده است که با اتکال به حضرت باریتعالی و بهره‌مندی از الطاف امام عصر (عج) و در سایه توجهات ائمه معصومین (ع) در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی و گسترش هرچه بیشتر پیوند دین و دانش و توسعه فرهنگ والای اسلامی در عرصه دانشگاه‌ها موفق و مؤید باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته