دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یکصد میلیون تومان بپردازید و در خانه کارگردان «جنگ‌های ستاره‌ای» هم‌نشین اوباما شوید

جی. جی. آبرامز کارگردان هفتمین فیلم از مجموعه «جنگ‌های ستاره‌ای» هفته آینده یک مهمانی با حضور باراک اوباما و مهمانانی که حاضر باشند مبلغ بالایی برای شرکت در مهمانی پرداخت کنند، برگزار خواهد کرد.
کد خبر : 41466

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، جی. جی. آبرامز کارگردان و تهیه‌کننده مشهور هالیوود که سریال‌های تلویزیونی مانند «گمشدگان» و فیلم‌هایی مثل «مأموریت غیرممکن 3»، «سفرهای ستاره‌ای» و «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7- نیرو بیدار می‌شود» را در کارنامه فیلمسازی خود دارد، اعلام کرده که هفته آینده در خانه‌اش میزبان باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا خواهد بود.


به گزارش هالیوود ریپورتر، مهمانانی که دلشان بخواهد با باراک اوباما هم‌صحبت شوند، می‌توانند با پرداخت مبلغ 33 هزار و 400 دلار (تقریباً معادل 100 میلیون تومان با نرخ ارز رسمی) در این مهمانی شرکت کنند و در میزگردی که تشکیل می شود، به پرسش و پاسخ با رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا بپردازند.


آبرامز و همسرش کیتی مک‌گرث موافقت کرده‌اند که میزبان این مهمانی باشند که در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) برگزار می‌شود و منافع حاصل از آن صرف هزینه‌های کارزار انتخاباتی سناتورهای حزب دموکرات می‌شود. بر اساس این گزارش، باراک اوباما همچنین قرار است به همین منظور کنسرتی در پالیسیدز واشنگتن، در مجاورت رودخانه پوتوماک و دانشگاه جورج‌تاون برگزار کند که بلیت‌های آن بین یک‌هزار تا پنج‌هزار دلار فروخته می شود.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب