دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 شهريور 1398 - 14:54
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی نی‌ریز:

عاشورا درس موقعیت‌شناسی، بصیرت و هوشیاری است

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز، عاشورا را به‌عنوان واقعه‌ای تاریخی معرفی کرد که به همگان درس دشمن‌شناسی، بصیرت، حضور به‌موقع در صحنه، موقعیت‌شناسی و هوشیاری می‌دهد.
کد خبر : 414643
حجه الاسلام حسنی.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌‌ریز، حجت‌‌الاسلام محمد حسنی مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز ظهر امروز با حضور در مراسم عزاداری دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز، عاشورا را به‌عنوان واقعه‌ای تاریخی معرفی کرد که به همگان درس دشمن‌شناسی، بصیرت، حضور به موقع در صحنه، موقعیت‌شناسی و هوشیاری می‌دهد.


مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی نی‌ریز با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مغناطیس پرجاذبه حسینی همه سلایق، مذاهب و ادیان را به سوی خود می‌کشد و از این فرصت باید برای بیان مبانی اعتقادی برای جوانان استفاده کرد.


وی با اشاره به این موضوع که در واقعه کربلا سه جریان و سه تصمیم حیاتی وجود داشتند، گفت: در این واقعه تاریخی، جریانی طرفدار جبهه حق، جریانی نیز طرفدار اهل باطل و جریان سوم که تأثیرگذار هم بودند و بعدها اغلب آن‌ها از عملکرد خود پشیمان شدند و توابین نام گرفتند، جریان و جبهه بی‌طرفی بودند و ما امروزه باید در سایه منویات مقام معظم رهبری، مواظب دسیسه‌های دشمنان باشیم و درست و بجا تصمیم بگیریم و عمل کنیم تا مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته