دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1398 - 00:40
حجت‌الاسلام پژمانفر در گفتگو با آنا:

دشمنان تمام توان خود را برای تخریب فرهنگ عاشورا به‌کار می‌برند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان دریافتند جذبه‌ای از وجود سیدالشهداست که تمام انسان‌ها را به سوی خود می‌کشد، تمام توان خود را گذاشته‌اند تا فرهنگ عاشورا را تخریب کنند.
کد خبر : 414641
IMG10383736.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به برخی تخریب‌ها اظهار کرد: دشمنان امروز متوجه شدند نیروی عشق به اباعبدالله نیروی عادی نیست و یک نیروی الهی است که مانند مغناطیس تمام قلوب مسلمانان و حتی مسیحیان و بودائیان را جذب می‌کند.


وی افزود: این نیرو جذبه‌ای از وجود سیدالشهداست که تمام انسان‌ها را به سوی خود می‌کشد لذا دشمنان تمام توان خود را گذاشته‌اند تا عاشورا را تخریب کنند.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است در کنار این شور حسینی برای عمق‌بخشی به این شور و شعور حسینی تلاش کنیم و نگذاریم دشمنان عقبه‌های باوری و اعتقادی به باور حریت و ظلم‌ستیزی در واقعه عاشورای حسینی را از بین ببرند.


پژمانفر با اشاره به این‌که سیل عشاق به سوی حرم دل‌ها در حرکت است، اظهار کرد: باید جنبه‌های پنهان که سبب واقعه عاشورا شد را برای مردم تبیین کنیم تا مردم بدانند چرا امام حسین(ع) ایستادگی کرد و میان جریان حق و باطل، حتی خانواده را با خود بُرد و حاضر شد در انتخاب این مسیر خونش ریخته شود و اهل بیتش به اسارت بروند.


عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مبلغان دینی در مساجد و هیئت‌ها این روزها نسبت به بالابردن شعور و شناساندن مرام حسین (ع) به مردم تلاش کنند.


انتهای پیام/4034/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته