دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم دکتر طهرانچی؛

«صالحی آرا» رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی احمد صالحی آرا را به‌عنوان «رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.
کد خبر : 414579
637034801564988306.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی احمد صالحی آرا، سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران را به‌عنوان «رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.


در متن این حکم آمده است:


جناب آقای مهندس صالحی آرا


بنا به پیشنهاد معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان «رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.


از جناب‌عالی انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات راهگشا و به موقع و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها و هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین و ستاد اربعین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین، تلاش و اهتمام لازم را به‌عمل آورید.


بر این اساس لازم است تمامی مسئولین سازمان مرکزی و هم‌چنین واحدها و مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نهایت همکاری و حمایت را از این ستاد داشته باشند.


محمدمهدی طهرانچی


لازم به ذکر است، جلسه ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز به ریاست دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی و با حضور تمامی اعضا برگزار شد و در این جلسه حکم انتصاب مهندس صالحی آرا به‌عنوان رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی به وی اعطا شد.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته