دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به رتبه دانشیاری ارتقا یافت

دکتر علی باقرزاده چهارجویی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 41429

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی عضو هیات علمی گروه آموزشی کشاورزی واحد مشهد به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


در حکم میرزاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد درباره ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در پنجاه و چهارمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم ابراز امیدواری کرده که در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


باقرزاده چهارجویی دارای مدرک دکترای خاکشناسی اکولوژیک از دانشگاه گوتینگن آلمان است که از مهرماه سال 1384 عضو هیأت علمی تمام وقت واحد مشهد در گروه کشاورزی است که ارائه بیش از 30 مقاله ISI در مجلات معتبر علمی، ده‌ها مقاله در همایش های ملی و 4 طرح پژوهشی خاتمه یافته از فعالیت‌های علمی پژوهشی وی است.


وی کسب عنوان پژوهشگر برگزیده، استاد نمونه علمی –پژوهشی و استاد نمونه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، مدیریت گروه کشاورزی دانشکده کشاورزی، دبیر اجرایی همایش ملی علوم و تکنولوژی بذر، داوری مقالات علمی در مجلات ISI را در کارنامه علمی خود دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته