دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1398 - 12:50
حاجی میرزایی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

معوقات فرهنگیان تا پایان شهریور پرداخت می‌شود/ مدارس خشتی و گلی تا مهرماه برچیده می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا پایان شهریور و اوایل مهر پایان خواهد یافت.
کد خبر : 414099
156758079310057500 (1).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محسن حاجی میرزایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه مهر هستیم، برگزاری شایسته مراسم بازگشایی مدارس از اولویت‌های برنامه‌هاست.


وی گفت: تمامی همکاران در وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور تمام تلاششان این است که بازگشایی مدارس با شکوه بیشتر و بدون نقص انجام شود.


وزیر آموزش و پرورش با تصریح اینکه باید پیوند میان خانه و مدرسه تقویت شود با خطاب قرار دادن خانواده‌ها گفت: دو هفته دیگر فرزاندان ما به محیط آموزشی می‌روند و خوب است ارتباط خانواده‌ها با مدارس  افزایش یابد و این ارتباط مالی نیست و تنها کمک به انجام دقیق‌تر روند آموزش و پرورش است که کار با مشکلات کمتری پیش رود.


حاجی‌میرزایی همچنین خبر خوبی هم به فرهنگیان داد و تصریح کرد: فرهنگیان ما از مطالبات معوق خود رنج می‌برند و خوشبختانه موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت آنان تا پایان شهریور و اوایل مهر پایان خواهد یافت.


وی درباره برنامه آموزش و پروش برای حذف مدارس کپری خاطرنشان کرد: هنوز در مورد مدارس کپری صحبتی نداریم، اما همه مدارس خشتی و گلی تا مهرماه برچیده می‌شود و در منطقه سیستان و بلوچستان این کار تا آبان ماه طول می‌کشد.


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به خطرات ناشی از وسایل گرمایشی در مدارس تأکید کرد: تصمیم بر آن شد که هرجا علمک گاز رسیده تا رسیدن فصل سرما همگی به بخاریه‌های گازی مجهز شود و در مناطقی هم که گاز نرفته از رادیاتورهای روغنی و شیوه‌های انرژی تابشی استفاده شود تا حوادث در مدارس به حداقل برسد.


حاجی میرزایی همچنین در مورد تحصیل فرزاندان مهاجران خارجی گفت: باتوجه به تصمیمی که گرفته شده کار ثبت‌نام این فرزندان ادامه پیدا می‌کند.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب