دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1398 - 13:43
معاون دانشگاه آزاد اسلامی:

اولویت دانشگاه آزاد اسلامی حل مشکلات مورد تأکید رهبری است

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی مهم‌ترین اولویت این دانشگاه را حل مشکلات و مسائل کشور مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست.
کد خبر : 413909
5.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در سی و ششمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد، گفت: مهم‌ترین اولویت دانشگاه آزاد اسلامی، حل مشکلات و مسائل کشور بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.


وی بررسی امکانات و توانایی‌های حوزه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان را از مهم‌ترین اهداف سفر به خوزستان عنوان کرد و گفت: با بررسی شرایط و امکانات می‌توان قدم‌های  بیشتری به‌منظور رشد حوزه کشاورزی در این استان برداشت.


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در سیر تاریخی خود فراز و نشیب‌های زیادی را پیمود و باید با توجه به اقتضای امروز دانشگاه برنامه‌ریزی صحیح و اصولی را انجام داد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در ادامه با ارائه گزارشی از این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با امکانات و تجهیزاتی که دارد باید بیشتر به مردم و جامعه شناسانده شود.


حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی افزود: به همین منظور و با توجه به رویکرد جدید، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با معرفی خود به صنایع توانست درباره ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنایع تفاهم‌نامه‌هایی را انعقاد کند و با همت و تلاش وافر توانست در ساخت این تجهیزات سربلند بیرون بیاید.


وی ادامه داد: با استفاده صحیح از علم، توانایی و امکانات دانشگاه، می‌توان آن را به ثروت و محصول تبدیل کرد و به جامعه عرضه کرد.


به گزارش آنا، در پایان این نشست رؤسای واحدهای دانشگاهی و رؤسای شوراهای استان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.


انتهای پیام/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته