دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1394 - 10:42

یک چهارم نهایی قهرمانی بسکتبال آسیا؛ بازی انتقامی مردان بائرمن مقابل کره جنوبی

مرحله یک‌ چهارم نهایی بیست و هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی بسکتبال آسیا و انتخابی المپیک ریو 2046 از صبح فردا(پنجشنبه) آغاز می‌‌شود که طی آن تیم ملی بسکتبال کشورمان به مصاف کره جنوبی می‌رود.
کد خبر : 41386

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مردان بائرمن آلمانی با کسب پنج پیروزی به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافتند تا برای کسب مجوز المپیک 2016 ریو به مصاف هفت تیم برتر راه یافته به این مرحله از رقابت‌ها بروند که طبق برنامه برای صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا فردا و از ساعت 10 صبح تیم کره جنوبی که مدال طلای بازی های آسیایی را از ایران گرفت خواهند رفت؛ بازی که می تواند حکم یک دیدار انتقامی را برای بسکتبال ایران داشته باشد. دو تیم فردا در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم ایران در 6 مسابقه قبلی خود تنها مقابل فیلیپین طعم تلخ شکست را چشید اما کره جنوبی دو بار مقابل چین و قطر تن به شکست داد و به عنوان تیم سوم گروه پا به این مرحله از رقابت‌ها گذاشت.


برنده نبرد ایران و کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار چین و هند برود که مطمئنا می‌توان پیش‌بینی کرد که چین میزبان ر‌قا‌بتها برنده آن مسابقه خواهد بود.


برنامه و ساعت تغییر کرده مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها به شرح زیر است :


ساعت 10 صبح ایران کره جنوبی


ساعت 12:15 قطر ژاپن


ساعت 15 چین هند


ساعت 17 فیلیپین لبنان



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته