دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1398 - 10:38
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز:

پیروزی‌های حزب‌الله موجب مباهات و نشئت گرفته از خط حسینی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با ابراز خرسندی از موفقیت‌ها و پیروزی‌های حزب‌الله لبنان، این موفقیت‌ها را موجب مباهات دانست.
کد خبر : 413845
IMG_0617.JPG

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در حاشیه برگزاری زیارت عاشورا در مسجد امام حسن عسکری این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نی‌ریز با ابراز خرسندی از موفقیت‌ها و پیروزی‌های حزب‌الله لبنان، این موفقیت‌ها را موجب مباهات دانست.


وی گفت: امروزه دشمنان می‌خواهند با سرگرم‌کردن نوجوانان و جوانان به فضای مجازی موجب کم‌رنگ‌شدن حضور آنان در مجالس حسینی شوند و مسئولان و همه دلسوزان اسلام و به‌ویژه پدران و مادران باید با این دسیسه و نیرنگ دشمن به‌طور جدی مقابله کرده و مقدمات حضور جوانان را در خیمه‌ها و تکایای عزای حسینی فراهم کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با اعلام هوشیار و آگاه‌بودن نسبت به برنامه‌های دشمنان اسلام برای دور نگه‌داشتن نسل جوان و به‌ویژه دانشجویان از برنامه‌های عزای حسینی(ع)، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از انقلاب حسینی دانست.


رئیس‌السادات با بیان این مطلب که‌ انقلاب ما در استمرار قیام بزرگ کربلاست، عنوان کرد: دشمن به‌خوبی واقف است که روحیه استکبارستیزی مردم ایران اسلامی برگرفته از مکتب سید‌الشهداست و کسانی که در این مکتب تربیت و پرورش یابند، قطعاً مبارزه با آنها سخت خواهد بود؛ بنابراین دشمن در راستای دورکردن جوانان از مجالس حسینی هرقدر بتواند هزینه می‌کند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته