دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازیکن جنجالی سرانجام از مردم عذرخواهی کرد

بازیکن سابق پرسپولیس که پس از بازی با لخویا در سال گذشته با یکی از هواداران تیمش درگیر شده بود، محرومیتش بخشیده شد.
کد خبر : 41383

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا خانزاده که در دوران حضور در پرسپولیس در قطر با یکی از هواداران درگیر شد و حتی الفاظ ناشایستی به کار برد، با محرومیتی سنگین روبرو شد. خیلی زودی ویدئوی این درگیری در سایت های مختلف منتشر شد و همه خواستار برخورد شدید با این بازیکن بد اخلاق شدند.


خانزاده پیش از آن هم چند بار در تمرین پرسپولیس با دیگر بازیکنان درگیر شد تا نشان دهد در هر لحظه می تواند جنجال درست کند. در هر صورت کمیته استیناف به تازگی محرومیت این بازیکن را به حالت تعلیق در آورده است.


او که حالا در فولاد خوزستان توپ می زند، پس از بخشش می گوید: «در این مدت به من خیلی سخت گذشت برای اتفاقی که ناخواسته من را قربانی کردن و فقط خدا شاهد است که آن ویدئو به هیچ عنوان کامل نبود. اصلا دوست ندارم به گذشته فکر کنم ولی باز هم به هیچ عنوان آن حرکت را توجیه نمی کنم و 100 هزار بار دیگر از همه مردم عزیزمان عذرخواهی می کنم. من هر چه دارم از صدقه سری مردم دارم و دست تک تک تان را می بوسم. از کمیته استیناف تشکر می کنم که به من لطف کردند تا دوباره به فوتبال برگردم.در ضمن اگر خدا بخواهد از این هفته می توانم بازی کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته