دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1398 - 16:26
در احکامی جداگانه صورت گرفت؛

4 انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

چند مدیر و مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در احکامی از سوی رئیس این دانشگاه منصوب و در مراسمی تكريم و معارفه شدند.
کد خبر : 413730
00x_7.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، علی سروری‌مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از تلاش‌های فرهاد خام‌چین‌مقدم رئیس سابق دانشکده فنی مهندسی، مهدی آذرنوش مدیرکل سابق حوزه اداری، داود بهره‌پور معاون سابق آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده فنی و مهندسی، حجت‌الاسلام محمدی رئیس سابق دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد قدردانی کرد.


وی خام‌چین‌مقدم را به‌عنوان معاون توسعه و برنامه‌ریزی، آذرنوش را به‌عنوان رئیس دانشکده فنی مهندسی، علیرضا فنونی را به‌عنوان مدیرکل حوزه اداری، مسعود نیازی ترشیز را به‌عنوان معاون آموزش دانشکده فنی مهندسی و حجت‌الاسلام سیدحسین محتشمی را به‌عنوان رئیس جدید دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده فنی مهندسی منصوب کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و مشهد با آرزوی توفیق برای آذرنوش، علیرضافنونی، حجت‌الاسلام محتشمی در پست‌های جدید از تلاش‌های خام‌چین مقدم، آذرنوش، بهره‌پور و حجت‌الاسلام محمدی در مدت تصدی پست‌های خود با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.


علی سروری‌مجد در این مراسم با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امام رضا(ع) نخستین کسی بود که عزاداری دهه اول محرم را پایه‌گذاری کرد، به‌طوری که امروز شاهد عزاداری نه فقط شیعیان بلکه همه آزادگان جهان در سرتاسر جهان هستیم که امام حسین(ع) را پرچم‌دار عدالت و مبارزه با فساد و ظلم می‌دانند.


وی با بیان خلاصه‌ای از فعالیت‌های ماه‌های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: بعد از برگزاری جلسات مختلف و تلاش همه مسئولان دانشگاه برای بودجه این واحد دانشگاهی در نخستین جلسه دفاعیه بودجه در تهران پذیرفته شد و از سوی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان منظم‌ترین و دقیق‌ترین و علمی‌ترین بودجه در سراسر دانشگاه شناخته شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و مشهد تصریح کرد: این واحد دانشگاهی دارای نقدینگی کم و دارایی زیادی است، از این رو در سال تحصیلی پیش رو باید حداکثر توان خود را برای بهره‌وری و استفاده بهتر از منابع به‌کار بست.


سروری‌مجد بر کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای تأکید کرد و افزود: در کارگروه اقتصادی دانشگاه گام‌های اولیه برداشته‌شده تا از منابع به شکل بهینه استفاده شود.


به گزارش آنا، در این نشست معاون توسعه و برنامه‌ریزی و معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی به بیان برنامه‌های خود پرداختند و برای اجرای آنها بر همکاری بیش‌ازپیش همکاران حوزه‌های مربوط تأکید داشتند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته