دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1398 - 14:16
مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد؛

تعطیلی موزه‌ها و مکان‌های تاریخی قزوین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل میراث، صنایع دستی و گردشگری فرهنگی استان قزوین از تعطیلی موزه‌ها و مکان‌های تاریخی زیرپوشش این اداره کل و قلعه تاریخی حسن صباح در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر : 413695

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین‌(ع) گفت: پیرو دستورالعمل ابلاغی از اداره‌کل موزه‌های کشور مبنی بر تعطیلی موزه‌ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، موزه‌های زیر پوشش این اداره کل شامل کاخ موزه چهلستون، موزه شهر، موزه سنگواره‌های مسجد جامع عتیق، روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور جاری مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل هستند.


وی از تعطیلی مکان‌ها و سایت‌های تاریخی زیر پوشش این اداره کل در این ایام خبر داد و افزود: مکان‌های تاریخی زیر پوشش این اداره کل اعم از مجموعه دولتخانه صفوی، آب انبار سردار بزرگ، آرامگاه حمدالله مستوفی، کلیسای کانتور و قلعه تاریخی حسن صباح در روستای گازرخان منطقه الموت شرقی نیز در این ایام تعطیل هستند.


به گزارش آنا، موزه‌های قزوین پس از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران ورودی به استان خواهند بود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته