دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1398 - 11:35

داستان استراماچونی بیخ پیدا کرد/ ورود سفارت ایتالیا به ماجرای سرمربی استقلال

ماجرای خروج آندره‌آ استراماچونی از ایران وارد فاز جدیدی شده و سفارت ایتالیا به این ماجرا ورود کرده است.
کد خبر : 413646
15665835793domrjhecl.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، داستان ممنوع‌الخروج شدن آندره‌آ استراماچونی از ایران تبدیل به مسائل حاشیه‌ای برای باشگاه استقلال شده است.


پس از آنکه یکی از رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرد سرمربی استقلال پس از دیدار با فولاد خوزستان برای تعطیلات یک هفته‌ای قصد ترک ایران را داشته اما در فرودگاه متوجه می‌شود ویزای توریستی‌اش تمام شده و نمی‌تواند به ایتالیا برود، سایت باشگاه استقلال با انتشار مطلبی عجیب حضور استراماچونی را در فرودگاه تکذیب و نوشت این مربی اصلاً درخواست مرخصی هم نداده است.اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال هم خبر رفتن استراماچونی از ایران را شیطنت رسانه‌ای خواند.


پس از صحبت‌های خلیل‌زاده، استراماچونی مصاحبه‌ای با خبرگزاری «آنسا» ایتالیا انجام داد و گفت باشگاه استقلال به او و دستیارش مرخصی داده و شرایط رفتنش به فرودگاه را هم فراهم کرده اما در جریان اتمام زمان ویزای توریستی نبوده است.


این شفاف‌سازی از سوی باشگاه استقلال بی‌پاسخ ماند و حالا سایت «ایتالیا استار مگزین» با انتشار مطلبی از ورود وزارت امور خارجه ایتالیا و سفارت این کشور در ایران به ماجرای استراماچونی خبر داده است. سفارت ایتالیا آمادگی خود را برای سفر استراماچونی به کشورش را اعلام کرده است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته