دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1398 - 10:10
محسن رضایی:

مجمع تشخیص مصلحت نظام از آینده‌پژوهان حمایت می‌کند/ دانشگاه آزاد فرصت مناسبی را در سیاست‌گذاری علمی فراهم کرده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مجمع با برون‌سپاری پروژه‌های راهبردی و تخصیص منابع به پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی در کنار پژوهشگران بوده و از آن‌ها حمایت می‌کند.
کد خبر : 413628

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محسن رضایی صبح امروز در جلسه هیئت امنای پژوهشکده چشم انداز و آینده دانشگاه آزاد اسلامی که در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: ایجاد معاونت اجرایی و امور نخبگان زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا از ظرفیت نخبگان دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز بهره‌گیری شود. 


وی افزود: ایجاد شبکه امور نخبگان موجب اقدامات و تصمیمات کارشناسی قبل از اجرای نقشه و عملیاتی کردن آن می‌شود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: این مجمع با برون‌سپاری پروژه‌های راهبردی و تخصیص منابع به پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی در کنار پژوهشگران بوده و از آن‌ها حمایت می‌کند.


رضایی خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی فرصت مناسبی را برای سیاست‌گذاری علمی و آینده‌پژوهی ایجاد کرده است که باید نهایت بهره را از پتانسیل‌های این پژوهشکده گرفت.


وی بیان کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای تسهیل‌گری  امور تحقیقاتی به‌دنبال حمایت از پژوهشگران آینده‌پژوهی و چشم‌انداز است ولی به دلیل مشکلات مالی مجمع این امر در سال جاری به‌خوبی عملیاتی نخواهد شد. انتظار می‌رود دانشگاه آزاد اسلامی نیز حمایت‌های کافی را در راستای اعتلای پژوهشکده انجام دهد.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته