دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1398 - 09:56

جدال مرگ و زندگی شاگردان شاهین‌طبع با تونس

تیم ملی بسکتبال ایران برای آنکه امیدش به صعود را در جام جهانی از دست ندهد باید در دیدار با تونس برنده از زمین خارج شود.
کد خبر : 413612
156592731.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی بسکتبال ایران پس از قبول شکست غیرمنتظره در اولین دیدار جام جهانی 2019 چین، برابر پورتوریکو ساعت 13 امروز دومین دیدار خود در مرحله گروهی را برابر تونس برگزار خواهد کرد.


شاگردان مهران شاهین‌طبع در گام نخست برابر پورتوریکو، در شرایطی که تا چهار دقیقه پایانی از حریف قاره آمریکای شمالی 14 امتیاز پیش بودند نمایش بسیار ضعیفی را ارائه کردند و در پایان 83 بر 81 بازنده شدند تا یکی از نتایج غیرمنتظره تاریخ بسکتبال رقم بخورد.


حریف امروز تیم ملی ایران، تیمی از قاره آفریقا است. تونس پیش از این سه بار با تیم ملی کشورمان مسابقه داده که دو مرتبه بازنده بوده و یک بار به پیروزی دست پیدا کرده است. این تیم در گام نخست مقابل اسپانیا قرار گرفت و در شرایطی که نیمه اول را با اختلاف سه امتیاز واگذار کرده بود در پایان بازی با نتیجه 101 بر 62 شکست خورد تا نشان دهد تیمی است که از لحاظ قوای بدنی در نیمه دوم و به‌خصوص در کوارتر چهارم با مشکل مواجه می‌شود.


آسمان‌خراش‌های ایران برای آنکه بتوانند به جدول مسابقات بازگردند و در روز بازی با اسپانیا امیدوار به صعود باشند باید در دیدار امروز برنده شوند. تمامی شاگردان شاهین‌طبع در شرایط بدنی خوبی هستند اما در تیم ملی تونس، صلاح مِجری که در دیدار با اسپانیا مصدوم شد احتمال دارد بازی نکند. این بازیکن 218 سانتیمتری در جریان تمرین روز گذشته تونس با مچ پای بانداژ شده، تمرین سبک و نرمی را انجام داد.


در دیگر بازی امروز گروه C اسپانیا با پورتوریکو مسابقه می‌دهد که شانس برتری اسپانیا بیشتر از نماینده آمریکای شمالی است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته