دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1398 - 21:54

واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات پیروزمندانه حزب‎‌الله لبنان/ سردرگمی مقامات صهیونیستی در پی اعلام آماده‌باش

گروه‌های فلسطینی و مقامات صهیونیستی به عملیات پیروزمندانه حزب‎‌الله لبنان واکنش نشان دادند.
کد خبر : 413594
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، گروه‌های فلسطینی و مقامات صهیونیستی به عملیات پیروزمندانه حزب‎‌الله لبنان واکنش نشان دادند.


جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات پیروزمندانه مقاومت لبنان استقبال کرد و آن‌ها مورد تمجید قرار داد.


حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس نیز ضمن تمجید از عملیات مقاومت اسلامی لبنان علیه صهیونیست‌ها اعلام کرد: مقاومت لبنان حق دفاع از ملت خود در برابر دشمن زورگو را دارد.


کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن تمجید از عملیات موفق رزمندگان حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها و هدف قرار دادن یک نفربر صهیونیست‌ها در آویویم در شمال فلسطین اشغالی آن‌ها تحول مهمی در قواعد درگیری دانستند.


در این بیانیه آمده است: واکنش مقاومت پیام روشنی از توان مقاومت برای واکنش به هر تحرک رژیم صهیونیستی و تثبیت معادله جدید در رویارویی مستقیم با اشغالگران است.


گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به حزب‌الله لبنان به خاطر عملیات پیروزمندانه علیه صهیونیست‌ها تبریک گفت.


در بیانیه گردان‌های قدس آمده است: ما به حزب‌الله به خاطر عملیات قهرمانانه‌ای که رزمندگان مقاومت اسلامی درآویویم در شمال فلسطین اشغالی انجام دادند و خودرو نظامی صهیونیست‌ها را به‌طور کامل منهدم کردند، تبریک میگوییم. این واکنش منحصربه‌فرد رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله تأکیدی بر این است که گزینه مقاومت گزینه قوی است که قادر به مهار رژیم صهیونیستی و دادن درسی سخت که درخور زورگویی و غرور این رژیم باشد، است.


وزارت خارجه بحرین همچنین در بیانیه‌ای از شهروندان خودخواسته است تا  از سفر به لبنان پرهیز کنند.خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین از حزب‌الله به دلیل اینکه در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها از بیروت محافظت می‌کند، انتقاد کرد و گفت که چرا لبنان به این مقاومت اجازه این کار را می‌دهد!


منابع خبری گزارش دادند نی گانتس، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که این روزها با سودای انتخاباتی، ائتلاف سیاسی «آبی و سفید» را راه انداخته، پس از حمله موشکی موفقیت‌آمیز حزب‌الله لبنان، فعالیت انتخاباتی خود را متوقف کرد.


بنی گانتس، توقف فعالیت تبلیغاتی خود را به دلیل وضعیت اضطراری در جریان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مناطق مرزی فلسطین اشغالی اعلام کرده است.


یائیر گولان، معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به عملیات موشکی موفقیت‌آمیز حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که سرانجام حزب‌الله لبنان به وعده خود عمل کرد.


 انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته