دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1398 - 20:10
صابری در گفتگو با آنا عنوان کرد؛

محرم، فرصتی برای نمایش استکبارستیزی امت اسلام

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان ماه محرم را فرصتی برای نمایش استکبارستیزی امت اسلام عنوان کرد.
کد خبر : 413519
محرم.jpg

سیدحسین مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا  در کرمان با تسلیت فرا‌رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، عاشورا را آیینه اسلام ناب معرفی و تصریح کرد: چنانچه در قیام امام حسین(ع) تحقیق شود، درخواهیم یافت که با تبیین این قیام جوانان و اقشار گوناگون جامعه با ارزش‌های دین اسلام بهتر از گذشته آشنا خواهند شد.


 وی راه امام حسین را راه آزادگی و عزت بشر قلمداد کرد و گفت: ائمه معصومین عشق به خداوند را برای بشر تبیین کردند و امام حسین(ع) با نثار جان و تمام هستی خویش آن را عینیت بخشید.


صابری محرم را فرصت مناسبی برای رهاشدن از قیود و وابستگی‌ها دانست و ادامه داد: چنانچه شيعيان به پيام‌های عاشورایی توجه کنند، مسیرهای پیشرفت‌شان در تمام عرصه‌های معنوی و دنیایی هموار خواهد شد.


سیدحسن صابری


مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان برنامه‌های این آستان در کرمان را متفاوت‌تر از سال‌های قبل عنوان کرد و افزود: در استان کرمان برپایی مجالس عزای حسینی در حسینیه‌ها و تکایا و  گروه‌ها و هیئت‌های عزاداری با حضور خادمیاران رضوی برپا خواهد شد.


وی برپایی نمایشگاه و ایستگاه‌های معرفت افزایی را از فعالیت‌های نمایندگی آستان قدس در کرمان معرفی  و اظهار کرد: سعی خواهیم کرد گام‌های بلندی در دستیابی به جامعه فرهنگی رضوی از طریق نشر معارف حسینی برداریم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته