دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1398 - 14:52
سرپرست دانشگاه‌ آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب قزوین:

خانواده شهدا اسوه‌های حقیقی ایثار، صبر و بردباری هستند

سرپرست دانشگاه‌ آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: خانواده شهدا اسوه‌های حقیقی ایثار، صبر و بردباری هستند و  شهدا راه خدا را به‌خوبی شناخته و خون خود را نثار اسلام و انقلاب کردند.
کد خبر : 413497
822a9ae3-2f72-44b1-8abe-f0f5d3d4b29f.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تاکستان؛ رضا شعبان‌نژاد سرپرست دانشگاه‌ آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین صبح امروز در دیدار با خانواده شهید ابراهیم رحمانی اظهار کرد: شهدا از تمام سرمایه، هستی و جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و امروز اقتدار و صلابت میهن اسلامی مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان گلگون کفن و ایثارگران است.


وی ادامه داد: شهدا بر گردن همه ما حق دارند و به برکت خون آنان است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوام و قوام پیدا کرده و خانه و خانواده شهدا از جایگاه و قداست ویژه‌ای نزد خداوند داشته و ما هم برای ادای دین حضور شما رسیده‌ایم تا در راه خدمت کسب اجازه کنیم.


سرپرست دانشگاه‌ آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین افزود: خانواده شهدا  اسوه‌های حقیقی ایثار، صبر و بردباری هستند و  شهدا راه خدا را به‌خوبی شناخته و خون خود را نثار اسلام و انقلاب کردند.


شعبان‌نژاد افزود: مادران و همسران شهدا با تحمل سختی‌ها و دشواری‌های فراوان زینب‌گونه مقاومت کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جدید تداعی می‌کنند.


در ادامه حجت‌الاسلام محمد محبی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان قزوین هم در این دیدار گفت: خانواده‌ گرانقدر شهیدان والامقام با اهدای فرزندان عزیزشان در راه پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی از کلمه ایثار را معنای واقعی بخشیده‌اند و ادامه دادن راه شهیدان از اهم وظایف  مسئولان است.


به گزارش آنا، در این دیدار از همسر و فرزند بزرگوار شهید ابراهیم رحمانی با اهدای لوح تجلیل شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته