دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم شاه‌آبادی؛

شورای قرآن و معارف در معاونت صدا تشکیل شد

معاون صدای رسانه ملی دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی شورای قرآن و معارف معاونت صدا را منصوب کرد.
کد خبر : 413494
1396062909121395611975504.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از معاونت صدا، معاون صدای رسانه ملی دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی شورای قرآن و معارف معاونت صدا را منصوب کرد.


در احکام صادره از سوی حمید شاه‌آبادی مجتبی ایزدی، مدیر شبکه رادیویی قرآن به عنوان دبیر شورا و علیرضا بکایی، سید باقر پیشنمازی، حجت‌السلام والمسلمین اسدالله طاهر رضی و محمد حسین سعیدیان به عنوان اعضای حقیقی و همچنین احمد ابوالقاسمی مشاور قرآنی معاون صدا و محسن کاویانی سرپرست شبکه رادیویی معارف به عنوان اعضای حقوقی این شورا منصوب شدند.


در حکم معاون صدای رسانه ملی خطاب به دبیر این شورا، احصاء و تدوین سیاست‌های اصلی و جهت گیری های کلان معاونت صدا در حوزه قرآن و معارف مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مصوبات شورای عالی سیاستگذاری سازمان اشاره شده است.


در حکم صادره از سوی معاون صدای رسانه ملی، وظایف این شورا در 3 بند و بر مبنای ارائه ایده و قالب‌های نو و بر اساس هماهنگی و هم‌افزایی شبکه های مختلف رادیویی در قالب برنامه‌سازی با استفاده از حوزه های مختلف مورد تأکید قرار گرفته است.


مجتبی ایزدی دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا هم در خصوص تشکیل این شورا به روابط عمومی معاونت صدا گفت: نظام حاکمیتی ما مبتنی بر معارف اسلامی و قرآنی است و انتظار این است برنامه‌های مختلف شبکه‌های صدا و سیما در تعارض با این معارف نباشند.


انتهای پیام/4072/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته