دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1398 - 10:41
سردار محبی:

قرارگاه نور توسط سپاه برای فعالیت‌های قرآنی راه‌اندازی شده است

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه از راه‌اندازی قرارگاه نور برای مدیریت فعالیت‌های قرآنی در سپاه خبر داد.
کد خبر : 413402
2691524.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری  آنا، سردار حسین محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده‌های نیروی زمینی سپاه که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد ، اظهار کرد: خودسازی یعنی اینکه ما خودمان را در عرصه‌هایی که در گام دوم انقلاب اسلامی مطرح شده تقویت کنیم. 


معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اهمیت نقش انقلاب اسلامی در رشد و تعالی جامعه ادامه داد: انقلاب اسلامی باید انسان محوری را در کل جامعه جهانی حذف و خدا محوری و حق محوری را جایگزین کند.


سردار محبی با تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و دیدگاه قرآنی مقام معظم رهبری در این بیانیه تصریح کرد : تمام بندهای گام دوم مستخرج از ایات قرآنی است که این بیانیه نقشه راه قران و برگرفته از ایات الهی است.


وی ادامه داد: امسال موفق شدیم قرارگاه مدیریت نور را تشکیل دهیم و تمام ظرفیت سپاه برای کار قرآنی تقویت شده  و فرمانده قرارگاه فرمانده کل سپاه است. 


معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه یادآور شد:  این قرارگاه در همه رده‌های سپاه و مجموعه‌های تحت امر راه اندازی شود  که همه ظرفیت‌های سپاه را برای کار قرآنی بسیج می‌کنیم.


وی در پایان با اشاره به اهمیت مسابقات قرآن کریم در جامعه خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی سپاه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نشان دهنده عزم سپاه و مجموعه های این نهاد انقلابی برای تقویت معنویت در جامعه است. 


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته