دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیروزی بارسلونا در دو دقیقه/ باخت تیم‌های لندنی در لیگ قهرمانان اروپا

شب اول از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ مقابل حریفان به برتری رسیدند و دو تیم لندنی آرسنال و چلسی نتیجه بازی را به حریفان خود واگذار کردند.
کد خبر : 41336

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در مهم‌ترین بازی گروه E تیم های بارسلونا و بایر لورکوزن در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که تیم اسپانیایی در پایان 90 دقیقه موفق شد با نتیجه 2 بریک بر حریف آلمانی‌اش پیروز شود. در این دیدار، ابتدا کاریاکاس پاپادوپولوس در دقیقه 22 دروازه بارسلونا را باز کرد اما در دقیقه‌های پایانی این دیدار، سرجی روبرتو 80 و لوییس سوارس 82 برای کاتالان‌ها گلزنی کردند. با این برد بارسلونا با چهار امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گرفت و بایرلورکوزن هم با سه امتیاز در رده دوم ایستاد. باته بوریسوف بلاروس و رم ایتالیا برگزارکننده دیگر بازی این گروه بودند که تیم بلاروسی با نتیجه سه بر دو رم را از ی رو برداشت و با سه امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و رم هم با یک امتیاز چهارم شد.


اما در بازی‌های گروه F نیز تیم‌ آرسنال در حالی که میزبان تیم المپیاکوس با نتیجه سه بر دو به حریفش باخت تا بعد از دوبازی بدون کسب یک امتیاز در قعر این جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد. المپیاکوس هم به لطف این پیروزی خارج از خانه با سه امتیاز به رده دوم صعود کرد. بایرن مونیخ و دینامو زاگرب برگزارکننده دیگر بازی این گروه بودند که شاگردان گواردیولا با ارائه یک بازی برتر پنج بار دروازه حریف خود را باز کردند تا با 6 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند و دینامو زاگرب هم با سه امتیازی که از بازی قبل به دست آورده بود در رتبه سوم ایستاد.


در رقابت در گروه G تیم پورتو که میزبان چلسی بود با نتیجه دو بر یک این تیم را با شکست داد. پورتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی این گروه با چهار امتیاز در رده دوم قرار گرفت و چلسی با سه امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. در دیگر بازی این گروه تیم مکابی رژیم صهیونیستی با حساب دو بر صفر در خانه مغلوب دیناموکیف اوکراین شد. تیم اوکراینی با چهار امتیاز در رده نخست گروه قرار گرفته است و مکابی هم بدون امتیاز چهارم است.


و سرانجام در بازی‌های گروه H لیون و والنسیا به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم اسپانیایی موفق شد با یک گل در فرانسه حریفش را شکست دهد . والنسیا با این پیروزی سه امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت و لیون هم با یک امتیازی که در هفته اول به دست آورده است در رده چهارم قرار گرفت. تیم زنیت نیز به لطف پیروزی دو بر یکی که برابر تیم خنک به دست آورد 6 امتیازی شد و با اطمینان خاطر بیشتری در صدر این گروه قرار گرفت و تیم خنگ نیز با یک امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته