دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1398 - 21:30

تکلیف علیپور را کالدرون روشن می‌کند

گابریل کالدرون سرنوشت علی علیپور را برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس مشخص می‌کند.
کد خبر : 413315
n00182240-b.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی علیپور پس  از دیدار پرسپولیس با تراکتور که با شکست سرخ‌پوشان تهران به پایان رسید با کنایه‌های زیادی در فضای مجازی مواجه شد که نوک پیکان انتقادات را به سمت این بازیکن برد.


مهاجم پرسپولیس که از حجم بالای انتقادات به تنگ آمده و فصل گذشته نیز نتوانست عنوان آقای گلی لیگ هفدهم را تکرار کند، خواهان جدایی از پرسپولیس است و این موضوع را به اطلاع محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه رسانده است. او روز گذشته پس از پایان بازی با تراکتور این موضوع را با انصاری‌فرد در میان گذاشت و امروز هم با حضور در باشگاه پرسپولیس بر مسئله جدایی‌اش تأکید کرد.


علیپور در فصل اول حضورش در پرسپولیس 80 میلیون تومان قرارداد بست و این مبلغ با تمدید قرارداد پنج ساله، هر فصل افزایش بیشتری پیدا کرده است. او در فصل دوم 180 میلیون، فصل سوم 300 میلیون و فصل چهارم 507 میلیون تومان پول گرفت. البته مبلغ قرارداد این مهاجم در فصل گذشته با آپشن‌هایی که داشت به یک میلیارد تومان رسید.


قرارداد این فصل علیپور 659 میلیون تومان است و با آپشن‌هایی که دارد در انتهای فصل خالص دریافتی او مشخص می‌شود اما موضوعی که باعث شده این بازیکن خواهان فسخ قرارداد با پرسپولیس باشد، بدقولی مدیران باشگاه در پرداخت مطالبات او بوده است. علیپور مبلغ زیادی از فصل گذشته طلب دارد و می‌داند این فصل هم با مشکلات مالی مواجه می‌شود. 


از سویی دیگر علیپور به تیم ملی دعوت نمی‌شود و می‌خواهد لژیونر شود تا مجوز حضور در تیم ملی را توسط مارک ویلموتس پیدا کند. تأکید او بر جدایی از پرسپولیس باعث شده تا انصاری‌فرد همه چیز را به گابریل کالدرون واگذار کند و به علیپور بگوید اگر سرمربی آرژانتینی تیم نامه عدم نیاز او را در اختیار باشگاه قرار دهد مجوز جدایی‌اش صادر می‌شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته