دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1398 - 12:48
بیانیه دبيرخانه دائمی حمايت از انتفاضه فلسطين؛

مقاومت آمادگی دارد درسی فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها بدهد

دبيرخانه دائمی کنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد جنگجويان و مبارزان مقاومت آمادگی دارند در صورت تكرار تجاوزات، درس بزرگ و فراموش نشدنی به صهيونيست‌ها بدهند.
کد خبر : 413246

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دبيرخانه دائمی كنفرانس بين‌المللی حمايت از انتفاضه فلسطين مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای تداوم حملات و تهديدات رژيم صهيونيستی علیه بيروت و غزه را محکوم و تلاش صهيونيست‌ها برای بحران‌زايی و بی‌ثباتی را تهديد جدی برای آتش‌افروزی ديگری در منطقه عنوان کرد.


در این بیانیه آمده است: حزب ليكود به رهبری بنیامین نتانياهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اهداف چند منظوره ازجمله انتخاباتی درصدد ايجاد فضای رعب و وحشت در سرزمين‌های اشغالی برای جذب آرای خاكستری و همچنين ايران‌هراسی برای حفظ حمايت همه‌جانبه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا  از رژيم صهيونيستی است.


دبيرخانه دائمی حمايت از انتفاضه فلسطين افزود: صهيونيست‌ها به خوبی می‌دانند كه روند تحولات در منطقه به نفع آنها نيست و لذا می‌خواهند با حملات ايذايی به لبنان و غزه، افكار عمومی را از واقعيتهای صحنه منحرف کنند. رژيم صهيونيستی بايد بداند كه دوران آزادی عمل و بزن‌ در رو گذشته است و جنگجويان و مبارزان مقاومت آمادگی دارند در صورت تكرار تجاوزات درس بزرگ و فراموش نشدنی به صهيونيست‌ها بدهند.


این دبيرخانه از مجامع بين‌المللی و مجالس جهان درخواست کرد با محكوميت تجاوزات و تهديدات خطرناك رژيم صهيونيستی، از بروز درگيری و جنگ جديدی در منطقه جلوگيری کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مقاومت اسلامی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته