دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1398 - 16:41
رئیس دانشگاه آزاد نی‌ریز تأکید کرد:

ضرورت تبیین مبانی سیاسی و اجتماعی نهضت امام حسین(ع)

نهضت حیات‌بخش و اعجازگونه امام حسین(ع) عبرت‌ها و نتایج فراوانی در پی داشته که باید مبانی سیاسی و اجتماعی این نهضت تبیین شود.
کد خبر : 413033
IMG_0614.JPG

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات در حاشیه برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در نی‌ریز، با قدردانی از همکاری صمیمانه و مخلصانه مجموعه شهرداری، هلال احمر و حوزه بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت سپاه در برگزاری برنامه‌های متعدد با این واحد دانشگاهی گفت: الحمدلله با همکاری و مساعدت خوبی که از سوی این دستگاه‌ها با دانشگاه صورت گرفته است، در طول ماه محرم و به‌ویژه در دهه نخست این ماه، موکب عزاداری دانشگاه و مدرسه سما را در فلکه 15 خرداد یعنی در مرکز اصلی شهر برپا خواهیم کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز عنوان کرد: نهضت حیات‌بخش و اعجازگونه امام حسین(ع) عبرت‌ها و نتایج فراوانی در پی داشته، به گونه‌ای که طرفداران زیادی از مذاهب و کشورهای مختلف را به خود جلب کرده است.


وی بیان کرد: دانشگاه‌ها باید از فضای معنوی و روحانی که در ماه محرم به برکت خون سید‌الشهدا و 72 تن از یارانش شکل می‌گیرد، نهایت بهره و استفاده را برده و در راستای تبیین مبانی سیاسی و اجتماعی نهضت امام حسین(ع) برای دانشجویان و نسل جوان تلاش کنند و به‌ویژه مدرسان و استادان، زمانی از کلاس‌های درس خود را به این امر اختصاص دهند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته