دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1398 - 14:31

دوچرخه‌سوار تیم ملی ایران سفیر منابع طبیعی

مهدی سهرابی دوچرخه‌سوار تیم ملی ایران چند سالی است که با دریافت کارت همیار طبیعت مروج (افتخاری) عضو همیاران طبیعت است.
کد خبر : 413017
IMG_9975.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، جمعی از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در یک نشست صمیمانه میزبان مهدی سهرابی دوچرخه سوار تیم ملی ایران بودند.


کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در این نشست با تأکید بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی گفت: حضور ورزشکاران، قهرمانان، هنرمندان، استادان، فرهیختگان علم و دانش، افراد سرشناس و دوستداران طبیعت در راستای ترویج فرهنگ منابع طبیعی می‌تواند برای حفاظت از این نعمت‌های الهی مؤثر باشد.


سیروس جوادی خاطرنشان کرد: مهدی سهرابی چند سالی است که با دریافت کارت همیار طبیعت مروج (افتخاری) عضو همیاران طبیعت است.


این مقام مسئول افزود: سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری متولی حفظ، احیا، توسعه و بهره‌وری اصولی از منابع طبیعی است.


جوادی مردم را صاحبان منابع طبیعی دانست و گفت: طرح همیار طبیعت فرصتی را فراهم کرده تا دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی بتوانند به‌منظور حفاظت از این منابع الهی قدمی مثبت بردارند.


به گفته کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اکنون در استان زنجان 4 هزار و 628 نفر همیار طبیعت وجود دارد.


وی همچنین از مهدی سهرابی میهمان ویژه این نشست خواست تا همچنان به‌عنوان مروج و سفیر و پیام آور فرهنگ منابع طبیعی در کنار طبیعت دوستان به ترویج فرهنگ منابع طبیعی و محیط زیست ادامه دهد.


در ادامه مهدی سهرابی نیز حفاظت و حمایت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی برشمرد و گفت: به‌عنوان همیار طبیعت مروج کماکان فعالیت خود را ادامه خواهد داد.


سهرابی ادامه داد: حضور ورزشکاران و هنرمندان در چنین عرصه‌هایی موجب اشاعه فرهنگ منابع طبیعی و آگاهی بیشتر مردم از اهمیت حفظ این منابع عظیم خدادادی می‌شود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته