دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1398 - 13:49
صادقی:

گل‌گهر تیمی سختکوش است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: گل گهر تیمی سختکوش و جنگنده است.
کد خبر : 413007
ابراهیم صادقی 1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان گفت: بابت تأخیر چهار دقیقه‌ای عذرخواهی می‌کنم. گل‌گهر تیمی سخت‌کوش و جنگنده است. چهار سال است بگوویچ با این تیم کار می‌کند و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.


صادقی در مورد تغییرات زیاد در تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: ما ۱۷ بازیکن از دست داده‌ایم و تقریباً یک تیم کامل را از دست دادیم. تیم جوان و آینده داری درست کرده‌ایم.


وی در مورد وضعیت تیم گل گهر سیرجان و سرمربی این تیم گفت: بگوویچ سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد و شناخت خوبی هم از تیم خودش دارد او سه سال در لیگ دسته اول با این تیم بوده و اکنون هم در لیگ برتر هدایت این تیم را بر عهده دارد.


سرمربی تیم سایپا در مورد میزبانی در ورزشگاه دستگردی و اینکه فصل گذشته از این تیم جدا شدید اظهار کرد: فصل قبل در مقطعی زمین چمن ورزشگاه مناسب نبود و ما به ورزشگاه شهر قدس رفتیم اما امسال کیفیت زمین ورزشگاه قوامین خوب است و فکر می‌کنم میزبانی خوبی در این ورزشگاه داشته باشیم. به ما قول داده‌اند که الزامات موردنظر هم انجام شود.


صادقی در مورد اینکه سایپا بازهم بازیکن خواهد گرفت یا نه گفت: فهرست تیم ما تکمیل شده است و نفر دیگری به ما اضافه نمی‌شود.


انتهای پیام/4048/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته