دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یازدهمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب پایان یافت

اختتامیه یازدهمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب عصر امروز با حضور قائم مقام وزیر نیرو برگزار شد.
کد خبر : 41300

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، این نمایشگاه با حضور 270 شرکت داخلی و 56 شرکت خارجی به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.


قائم مقام وزیر نیرو در این مراسم با بیان اینکه وزارت نیرو پشتیبان و تأمین کننده بازار کار در صنعت آب، برق و فاضلاب است، گفت:‌ 130 هزار پرسنل وزارت نیرو آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند تا صنعت آب، برق و فاضلاب کشور رونق بگیرد.


ستار محمودی با بیان اینکه این صنعت جایگاهی برای یافتن دوستان و شرکای جدید است، تصریح کرد: نمایشگاه مکانی برای عرضه دانش و حرفه افراد است و به نوعی مانند همه المپیک‌ها رقابتی در صنعت محسوب می‌شود.


قائم مقام وزیر نیرو همچنین از وجود 160 هزار میلیارد تومان طرح‌های نیمه‌کاره در وزارت نیرو خبر داد و تأکید کرد:‌ این طرح‌ها باید تکمیل شوند و این امر نیازمند سرمایه‌گذاری است.


وی با بیان اینکه وزارت نیرو آماده واگذاری همه عرصه‌ها به شرکت‌های خصوصی است، اظهار کرد: از هیچ شرکت خارجی برای قطعه‌فروشی دعوت نمی‌کنیم و نیازی هم به این امر نداریم.


محمودی با تأکید بر اینکه در زمان تحریم‌ها نیز از یافتن دانش کوتاهی نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو مصمم است از طریق دولت، مجلس و در چارچوب برنامه ششم توسعه ظرفیت‌های بالادستی را باز کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته