دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 14:11
قربانی در گفتگو با آنا:

استراماچونی خودش مقصر است که درگیر حاشیه شد/ مگر مترجم می‌تواند گل بزند؟!

پیشکسوت فوتبال گفت: استراماچونی خودش مقصر است که درگیر این حواشی شده است، او که ادعا می‌کند از فوتبال حرفه‌ای به لیگ ایران آمده است باید رفتارش هم حرفه‌ای باشد.
کد خبر : 412801
1566583579xpi71p8zvg.jpg

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر و همچنین بازی مقابل فولاد گفت: استقلال در هفته اول عملکرد قابل قبولی داشت. تیمی که مدعی قهرمانی است، باید در اولین بازی پیروز میدان شود و حداقل سبک متفاوتی را از خود ارائه دهد. ما نباید استقلال را با تیمی مثل فولاد یا ماشین‌سازی مقایسه کنیم، این تیم ادعای قهرمانی دارد و باید با تیم‌های بزرگ مقایسه شود. در حال حاضر آن چیزی که از استقلال دیدیم متأسفانه باخت و عملکرد ضعیف بوده است.


وی ادامه داد: در بازی مقابل ماشین‌سازی، از استقلال کار متفاوتی را ندیدیم و اینکه می‌گویند بازیکنان تیم با هم هماهنگ نبودند، به نظرم بهانه است. البته نمی‌توان با یک بازی، عملکرد کل تیم را آنالیز کرد. ولی به‌هرحال استقلال باید از همین هفته‌های اول به فکر امتیاز جمع کردن باشند. در فصل گذشته استقلال در نیم‌فصل خوب عمل نکرد، هر چند که در نیم‌فصل دوم شرایط تغییر کرد اما دیگر کار از کار گذشته بود و نتوانست امتیازات ازدست‌رفته را جبران کند.


قربانی در مورد استراماچونی و حواشی که این چند روز اتفاق افتاده است، عنوان کرد: استراماچونی خودش مقصر است که درگیر این حواشی شده است. او که ادعا می‌کند از فوتبال حرفه‌ای به لیگ ایران آمده است باید رفتارش هم حرفه‌ای باشد. او در شرایطی به‌عنوان سرمربی تیم انتخاب شده که هیچ شناختی از فوتبال ایران ندارد بنابراین نیاز بود که یک مربی ایرانی در کنارش باشد. من زمانی که به این موضوع انتقاد کردم همه فکر کردند به خاطر خودم این حرف را می‌زنم.


پیشکسوت استقلال عنوان کرد: او می‌گوید مترجمم روی نیمکت نبوده است، سؤال من این است که مترجم می‌تواند گل بزند یا جلوی گل خوردن را بگیرد. به نظرم این صحبت‌ها بهانه است. او باید در کنارش یک مربی ایرانی قرار می‌داد تا کارهایش به‌خوبی انجام می‌شد. البته به نظرم استقلال هم به‌عنوان کارفرما در این ماجرا مقصر بود چرا که باید با خواسته سرمربی تیم مخالفت می‌کرد و برای بهتر نتیجه گرفتن تیم یک مربی ایرانی را در کنار او قرار می‌داد.


قربانی در مورد عملکرد مدیریتی باشگاه استقلال اظهار کرد: من در مورد شخص صحبت نمی‌کنم؛ اما اگر بخواهم عملکرد مدیریتی باشگاه را ارزیابی کنم، در مدیریت فعلی استقلال، سوءمدیریت‌ها زیاده بوده است و متأسفانه نکات منفی بیشتر است. حواشی که از سال گذشته بین بازیکنان و مدیریت پیش آمد، رفتن شفر و اتفاقات زیادی که افتاد همه و همه باعث شد که سوءمدیریت استقلال بیشتر از قبل باشد.


وی به تغییر و تحول در استقلال اشاره کرد و گفت: شاید آدم‌ها عوض شوند اما تفکر همان تفکر است و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. تا زمانی که استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نشوند، این سیستم غلط ادامه‌دار خواهد بود. البته به نظرم این دو تیم هیچ‌وقت به بخش خصوصی داده نمی‌شوند با توجه به جایگاهی که این دو تیم در بین مردم دارند و مسائلی که در این دو باشگاه وجود دارد محال است چنین اتفاقی بیفتد. سیاست و ورزش دو مقوله جداست اما متأسفانه در ورزش ما این دو موضوع به هم ربط دارند.


انتهای پیام/4051/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته