دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 11:09

نگاهی به ستارگان جامانده از قافله لیگ برتر+عکس

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال امروز به پایان می‌رسد و ستارگانی هستند که هنوز تیم جدیدشان را انتخاب نکرده‌اند.
کد خبر : 412750
01206732.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال از 12 خرداد آغاز شد و امروز 6 شهریور 98 به پایان می‌رسد.


پس از ساعت 24 امشب بازیکنی نمی‌تواند به تیمی اضافه شود یا اینکه با فسخ قرارداد تیم جدیدی را انتخاب کند تنها باشگاه‌هایی می‌توانند بازیکن جذب کنند که جای خالی در فهرستشان داشته باشند و بازیکن مذکور با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته باشد.


در شرایطی روز پایانی فصل نقل و انتقالات را پشت سر می‌گذرانیم که برخی چهره‌های مطرح فوتبال ایران هنوز تیم جدیدشان را مشخص نکرده‌اند.


روزبه چشمی، امید ابراهیمی و پژمان منتظری سه بازیکن مطرح فوتبال ایران که سابقه بازی برای استقلال را دارند هنوز تیم جدیدشان را مشخص نکرده‌اند. چشمی در ابتدای فصل با الاهلی قطر به توافق رسید اما به این تیم نرفت. پس از مدتی صحبت از حضور او در تیم‌هایی در اسپانیا و ترکیه مطرح شد ولی با هیچ تیمی به توافق نرسید.


روزبه چشمی


ابراهیمی قراردادش را با الاهلی قطر فسخ کرد و صحبت از حضور او در یکی از تیم‌های قطری به میان آمد اما با هیچ‌کدام به توافق نرسید. در ایران هم خبر از پیشنهاد تیم‌های سپاهان و شهر خودرو مطرح شد ولی او با هیچ‌یک از این تیم‌ها به توافق نرسید تا احتمال حضورش در استقلال به میان آید اما این بازیکن ترجیح داده تا زمان بیشتری برای انتخاب تیم جدیدش صرف کند.


امید ابراهیمی


پژمان منتظری به دلیل آنکه مدیران باشگاه استقلال پس از شروع فصل نقل و انتقالات با او تماسی نگرفتند، حاضر به تمدید قرارداد با این تیم نشد و قرار بود در لیگ قطر به فوتبال ادامه دهد؛ اما هنوز تیمی را برای بازی در این فصل انتخاب نکرده است. با توجه به نیاز استقلال در پست دفاع و هافبک دفاعی احتمال دارد این سه بازیکن بار دیگر آبی‌پوش شوند.


پژمان منتظری


آرش افشین که زمانی در میان برترین گلزنان لیگ برتر قرار می‌گرفت در سال‌های اخیر دچار افت محسوسی شده است. این بازیکن با جدایی از فولاد در این فصل تیمی را انتخاب نکرده است.


آرش افشین


خالد شفیعی که با درخشش در تراکتور راهی اف سی سئول کره جنوبی شد و در ادامه برای ذوب‌آهن و سپاهان بازی کد هنوز تیم جدیدش را انتخاب کرده و تا پایان امشب فرصت دارد تا در لیگ برتر باقی بماند.


خالد شفیعی


سیامک کوروشی که در نفت تهران و سایپا بازی‌های خوبی انجام داد، در المعیذر قطر موفقیت چندانی نداشت و فصل پیش در فولاد خیلی مثمرثمر نبود تا وضعیت او برای این فصل مبهم باشد.


سیامک کوروشی


رضا شربتی پس از جدایی از تراکتور به فولاد رفت اما به خاطر آنکه در حین آموزش سربازی قرار داشت باشگاه خوزستانی از جذب او منصرف شد و حالا که آموزشش به پایان رسیده تیم جدیدی ندارد.


رضا شربتی


امید سینگ که بعد از درخشش در پارس جنوبی جم به نساجی مازندران پیوست با جدایی از این تیم مازندرانی هنوز تیم جدیدی را انتخاب نکرده است.


امید سینگ


روز پایانی نقل و انتقالات می‌تواند بمب خبری نداشته باشد اما ممکن است برخی بازیکنان به تیم‌های اسبقشان برگردند که این بازگشت هم می‌تواند شوک‌آور باشد.


انتهای پیام/4051/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته