دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1394 - 15:20

یادواره شهید مهدوی و شهدای جزیره خارگ در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله خارگ در نشست هماهنگی و برنامه ریزی یادواره شهید مهدوی و شهدای جزیره خارگ در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی خارگ با توجه به جایگاه ویژه قشر دانشجو و تفکر این قشر در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: قشر دانشجو جزء سرافرازترین اقشاری بودند که در آن دوران به کشور کمک شایان توجهی داشتند.
کد خبر : 41270

به گزارش خبرنگار آنا، سرگرد کریم دانش‌آموز با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ما به برکت خون پاک شهدا و رشادت‌های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش‌ها بنا شده است، گفت: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم. جزیره خارگ در طول دوران دفاع مقدس نماد اقتدار، مقاومت و ایستادگی بوده و خارک به عنوان پایانه منحصر به فرد صدور نفت کشور، در طول هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 834 بار مورد هجوم هوایی و موشکی قرار گرفت.


وی افزود: با پایداری مردم بومی و خانواده کارکنان نفت و ایثارگری متخصصان صنعت نفت، خسارت‌ها ترمیم و به کوری چشم دشمنان، فعالیت‌های صادرات نفت از جزیره ادامه یافت و نام خارگ به عنوان جزیره مقاومت پایداری در تاریخ ایران اسلامی ثبت شد.


دانش‌آموز اظهار کرد: یادواره شهید مهدوی و شهدای جزیره خارگ آبان ماه سال جاری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی خارگ با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته