دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1398 - 15:59
جوانمرد خبر داد؛

حضور 24 تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر کشور

مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از حضور 24 تیم این دانشگاه در لیگ‌های برتر کشوری خبر داد و گفت: از این تعداد 12 تیم متعلق به بانوان و 12 تیم متعلق به برادران است.
کد خبر : 412642
IMG-20190827-WA0010.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد قائم‌شهر برگزار شد؛ جلسه مشورتی برگزاری لیگ برتر کشتی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در سال 98 با حضور کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، میرامید هادیانی سرپرست واحد قائم‌شهر، نماینده هیئت کشتی مازندران، پیشکسوتان کشتی مازندران و پهلوانان محمدیان، ترکان و طیبی در واحد قائم‌شهر تشکیل شد.


جوانمرد در این جلسه از حضور دانشگاه آزاد اسلامی با 24 تیم در لیگ برتر (12 تیم برادران و 12 تیم خواهران) خبر داد و اظهار کرد: با توجه به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی تقسیم و توزیع تیم‌ها بر اساس پالایش و آمایش استان‌ها صورت گرفته است و ورزش کشتی که تقریباً ورزش ملی کشور به شمار می‌رود به استان پهلوان‌پرور و پهلوان خیز مازندران رسید.


وی با بیان این مطلب که حوزه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به‌جای سرمایه اقتصادی به سرمایه اجتماعی اتکا می‌کند، تأکید کرد: با توجه به حضور 24 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر باید همه تلاش کنند تا تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سکوی نفرات نخست تا سوم حضور داشته باشند.


مدیرکل تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد:‌ تیم اعزامی کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر با توجه به ظرفیت‌های موجود و حضور پیشکسوتان مطرح کشتی در استان مازندران به نام این استان شرکت خواهد کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران نیز با تشکر از حوزه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با ورود کمال جوانمرد حوزه ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه روح تازه‌ای گرفت.


حسین منصوریان با بیان اینکه استان مازندران افتخار میزبانی چند مسابقه کشوری بوده است، افزود: اگر این حضور استمرار داشته باشد و کسانی که اهل‌ فن هستند در میدان باشند، قطعاً اتفاقات خوبی در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی خواهد افتاد.


وی با قدرانی از اعتماد جوانمرد به استان مازندران برای واگذاری مسئولیت لیگ برتر کشتی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد با تلاش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان این رشته در استان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته